معرفی نخستین لودر برقی باب کت TX7 + عکس

0

شرکت دوسان باب کت با رونمایی از محصول جدید خود T7X، آن را به عنوان نخستین لودر جمع‌وجور برقی جهان به علاقمندان معرفی کرده است.

این لودر کوچک قادر به چهار ساعت کار بی‌وقفه در شرایط نرمال بوده که البته برای انجام این امر از سامانه هوشمند مدیریت توان یاری می‌­گیرد تا کمترین فشار به مجموعه باتری وارد شود.“مجموعه باتری 62 کیلووات نصب شده در این خودروی سنگین به قدری نیرو تولید می­‌کند، که برای حرکت بخشیدن به اجزای هیدرولیکی آن و انجام وظایف یک روز کاری، کافی باشد.

قیمت لودر کاترپیلار خرید و فروش لودر قیمت لودر ولوو شرکت دوسان کجاست قیمت لودر کوماتسو قیمت لودر باب کت مجله ماشین سنگین

باتری لیتیوم-یون قدرتمند T7X از شرکت Green Machine Equipment تامین شده است، که اجزای هیدرولیکی را نیز با نیروی الکتریسیته به حرکت درمی‌آورد که باعث صرفه‌جویی فراوان در وقت اپراتور خواهد شد.

هدف پیشرانه دیزل از این لودر به معنای کاهش محسوس سروصدا و لرزش نیز هست، ضمن­ این‌که از آلایندگی این نوع موتورها هم خبری نیست. صرفه‌جویی وسیع در روغن و مایع خنک‌کننده را هم نباید از قلم انداخت به نحوی که میزان مصرف خنک‌کننده در T7X به یک چهارم نمونه­‌های مشابه با موتور دیزل رسیده که تا 215 لیتر مایع نیاز دارند.


دوسان باب کت T7X

براساس اعلام شرکت دوسان باب کت، این لودر کوچک قادر به چهار ساعت کار بی‌وقفه در شرایط نرمال بوده که البته برای انجام این امر از سامانه هوشمند مدیریت توان یاری می‌­گیرد تا کمترین فشار به مجموعه باتری وارد شود. برای افزایش کارایی T7X، شرکت سازنده به زودی قطعات الحاقی دیگر همچون مته و چنگک را نیز عرضه خواهد کرد.

نخستین مشتری T7X شرکت Sunbelt Rentals است، که ناوگانی بزرگ از این خودرو را سفارش داده تا پس از دریافت، آن‌ها را در 1025 نمایندگی خود در سراسر ایالات متحده در اختیار مشتریان قرار دهد.


دوسان باب کت T7X

آقای اسکات پارک مدیرعامل شرکت دوسان باب کت ضمن ابراز خوشنودی از بکارگیری فناوری برقی برای افزایش کارایی و کاهش آسیب به محیط زیست، از تمرکز این شرکت برای یافتن راه­ حل‌های تازه و طراحی محصولات جدید برای ساخت جهانی بهتر خبر داده است.

مترجم : باما

منبع : carscoops.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.