تست محرک های قفل سمند ، پژو 405 و پارس

0

تست محرک های قفل سمند ، پژو 405 و پارس

برای تست همزمان تمام محركها بايد پس از باز کردن قاب فرمان و دستيابی به کنترل يونيت، سوکت آن را در آورده و به طور لحظه ای به پايه های 8 و 2 آن برق و بدنه وصل می کنيم.

تمامی محرك ها بايد همزمان باز و بسته شوند اگر اهرم يكي از محرك ها بر اثر ضربه گير کرده باشد.

ولتاژ 12 ولت روي آن بايد صرف حرکت دادن اهرم شود بدون افت قابل ملاحظه ای از سيم پيچ آن عبور مي کند از آنجایی که سرديگر اين سيم پيچ بدنه است در هنگام عمل کردن محرك ها در اين محرك در واقع نوعی اتصال کوتاه بين دو سر سيم پيچ آن برقرار می شود و باعث می شود تا نه تنها نيروی لازم به ديگر محرك ها نرسد بلكه جريان فيوز F 15 نيز بالا رود و احتمال سوختن آن تشديد شود.

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.