مسافرت با خودرو اجاره ای ممکن است!

0

تا چند وقت پیش، قبل از سوار شدن به وسایل حمل و نقل عمومی هیچ کدام از ما به این موضوع فکر نمی‌کردیم که همسفر شدن با گروهی از افراد چه خطری برای ما دارد. این در حالی است که همه‌گیری ویروس کرونا به ما یادآور شد که سفر گروهی با عده‌ای از افراد ناشناس تا چه حدی می‌تواند خطرناک باشد. در واقع کرونا سبک زندگی و شیوه رفت‌وآمد ما را به شدت تغییر داد و به ما گوش‌زد کرد که روش‌های ایمن‌تر و بهتری برای سفر کردن وجود دارد. یکی از این روش‌ها، مسافرت با خودرو اجاره ای است. در ادامه به اصلی‌ترین دلایلی که فرضیه ایمن بودن این شیوه سفر رفتن را اثبات می‌کند پرداخته‌ایم.

کرایه ماشین برای مسافرت

چرا اجاره ماشین بهتر و امن تر برای مسافرت ؟

پاسخ این سوال را می‌توان از دو منظر مختلف بررسی کرد. اولین جنبه آن اشاره به سلامت و ایمنی اعضای خانواده‌مان دارد. با اجاره ماشین ارزان به جای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند قطار و اتوبوس، شما مجبور نیستید که با گروه دیگری از افراد همسفر شوید. بلکه یک خودرو شخصی در اختیارتان است که فضایی کاملا ایمن برای خانواده شما فراهم می‌کند. این روزها که اکثر پزشکان و مسئولین بهداشتی روی پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها مختلف تاکید دارند؛ بهتر است اگر می‌خواهیم در ایام نوروز یا سایر تعطیلات متراکم در طول سال سفر کنیم؛ از وسیله نقلیه‌ای استفاده کنیم که ایمنی بیشتری دارد و امنیت خطری بیشتری برای ما فراهم می‌کند شرکت سورنا سیر ejarekhodrosorena.com که به صورت تخصصی در زمینه اجاره خودرو در تهران فعالیت می کند تمامی نکات بهداشتی را برای جلوگیری از همه شدن این ویروس انجام می دهد که می توان به تمیز کردن تمامی نقاط ماشین با لوازم بهداشتی اشاره کرد

دومین جنبه‌ای که می‌توانیم به آن اشاره کنیم این است که اکثر موسسات کرایه اتومبیل در قبال خودرویی که در اختیار مشتری قرار می‌دهند مسئولیت دارند. یکی از مفادی که در قرارداد این موسسات درج می‌شود؛ مسئولیت آنها در قبال تعویض خودرو، در صورت ایجاد مشکلات فنی است. بنابراین مطمئن باشید که خودرویی که این شرکت‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند؛ از نظر فنی کاملا بازرسی شده و ایمن است. ضمن اینکه معمولا به دلیل تعرفه‌های معقولی که برای کرایه ماشین در نظر گرفته می‌شود و ارزان‌تر بودن این شیوه سفر نسبت به سایر وسایل حمل و نقل عمومی به خصوص هواپیما، شما قادر خواهید بود که با افزایش اندکی در بودجه خود، یک خودرو کاملا ایمن و لوکس اجاره کنید تا خیال‌تان از بابت ایمنی سرنشینان در طول سفر راحت‌تر باشد.

مزایای کرایه خودرو برای سفر

از مزایای کرایه خودرو برای سفر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوشش بیمه: تمام خودروهایی که تحت عنوان ناوگان حمل و نقل در موسسات اجاره خودرو به مشتریان عرضه می‌شوند؛ با بیمه شخص ثالث پشتیبانی می‌شوند. بنابراین در صورت عقد قرارداد قانونی و استاندارد، حتی با وجود وقوع تصادفات رانندگی تعهدی متوجه شما نیست.

دسترسی ساده: در اکثر شهرهای بزرگ و توریستی کشور، موسسات کرایه اتومبیل فراوانی وجود دارد که امکان دستری شما به انواع خودروهای لوکس و ایمن را فراهم می‌کنند. موسسه کرایه اتومبیل سورنا سیر یکی از این مجموعه‌های فعال در تهران است که خدمات بی‌نظیری را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

اجاره خودرو ارزان

تنوع در انتخاب: وقتی قرار است با اتوبوس یا هواپیما سفر کنید؛ حق انتخاب با شما نیست. اما اگر به سراغ خدمات کرایه اتومبیل بروید؛ می‌توانید با توجه به بودجه خود، گزینه‌های متنوعی را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر قصد سفر خانوادگی داشته باشید؛ دستتان برای انتخاب بین شاسی‌بلندهای متنوع باز است. اگر هم سفر انفرادی یا دو نفر در پیش داشته باشید می‌توانید به طیف گسترده‌ای از خودروهای هاچ‌بک، سدان و کراس اوور دسترسی داشته باشید البته شما می توانید تمامی برندهای خارجی را کرایه کنید و اجاره ماشین بنز، اجاره BMW و… بسیار ساده است

انعطاف‌پذیری بیشتر: مسافرت با خودرو اجاره ای به شما این امکان را می‌دهد که هر کجای مسیر که دل‌تان خواست توقف کنید و لذت سفر خود را افزایش دهید. در این روش عالی، به جای اینکه فقط فرصت بازدید از شهر مقصد را داشته باشید؛ می‌توانید از شهرهایی که در مسیرتان واقع شده‌اند نیز بازدید کرده و سفر خود را پربارتر کنید.

هزینه کمتر نسبت به برخی از روش‌های دیگر: شما با پرداخت تعرفه اجاره یک خودرو می‌توانید تا 5 نفر را به سفر ببرید. این در حالی است که در سایر روش‌های سفر که قابل رقابت با این شیوه جذاب هستند؛ بابت حمل و نقل هر نفر باید جدا بلیط تهیه کرده و هزینه بیشتری بپردازید.

شرایط اجاره خودرو برای مسافرت

در شرکت سورنا سیر که یکی از معتبرترین مجموعه‌های فعال در کشور است؛ شرایطی فراهم شده که اکثر متشریان بتوانند به خودروی مورد نظر خود دسترسی داشته و سفر لذت‌بخشی را تجربه کنند. در این مجموعه با هدف تسهیل دسترسی مشتریان و کاهش بروکراسی، تمامی شرایط و قوانینی داخلی شرکت تحت عنوان مفاد قانونی در برگه قرارداد درج می‌شود. فقط کافیست که به عنوان مشتری مدارک ذکر شده در زیر را هنگام عقد قرارداد به همراه داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو

همانطور که گفتیم یکی از مزایای مسافرت با خودرو اجاره ای دسترسی ساده مشتری به خودروی مورد نظرش است. به همین جهت معمولا مدارک زیادی از مشتری در زمان امضای قرارداد دریافت نمی‌شود. با این وجود چون قرار است قرارداد وجهه قانونی داشته باشد؛ هنگام ثبت باید به عنوان مشتری مدارک زیر را ارائه دهید:

  • مدارک شناسایی
  • گواهینامه دارای اعتبار
  • سند ملکی یا هر نوع مدرک تضمینی که مورد تایید شرکت باشد
  • چک حامل بدون تاریخ به ارزش خودرو

البته ارائه این مدارک کاملا توافقی است و با مذاکره بین طرفین امکان تغییر در آنها وجود دارد.

اجاره ماشین با راننده برای مسافران و گردشگران خارجی

شرایط اجاره خودرو برای گردشگران خارجی کمی متفاوت‌تر است. به عنوان مثال این افراد باید ودیعه نقدی به عنوان تضمین بپردازند و حداقل 20 سال سن داشته باشند. گاهی نیز پاسپورت و بلیط رفت و برگشت از این مشتریان درخواست می‌شود.

اجاره خودرو برای ماه عسل

ماه عسل یک سفر خاطره‌انگیز و خاص است. بنابراین باید به بهترین شکل ممکن انجام شود. یکی از عواملی که به شدت روی کیفیت این سفر تاثیر می‌گذارد؛ استفاده از خودروی شخصی برای طی کردن مسیر مبدا تا مقصد است. با اجاره خودرو شما می‌توانید از مکان‌های متعددی در طول مسیر بازدید کنید و در شهر مقصد نیز نیازی به کرایه تاکسی ندارید و وقت‌تان صرف رسیدن آژانس نمی‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.