جلال رشیدی کوچی کیست + عکس و سوابق

0

جلال رشیدی کوچی، متولد تیر سال ۱۳۶۳ در مرودشت، نماینده مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه مرودشت و دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد علوم سیاسی است. او در بهمن ۱۴۰۰ تنها نماینده مخالف طرح صیانت کاربران در فضای مجازی در مجلس بود که حواشی زیادی را در پی داشت. مروری داریم به سوابق و زندگی شخصی این نماینده جوان مجلس شورای اسلامی ایران. با ما همراه باشید.

زندگی شخصی

زندگینامه و زندگی شخصی جلال رشیدی کوچی از زبان خودش: رشیدی کوچی هستم، جوانی از ایلات خمسه و خادم مردم. زاده تیر ۱۳۶۳ در شهرستان مرودشت. پدرم حاج جلیل از معلمان شریف، رزمنده هشت سال دفاع مقدس و نماینده فقید مردم مرودشت در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی که در راه خدمت به مردم به شهادت که دعای قنوت هایش بود، رسید.

بیوگرافی جلال رشیدی کوچی همسر جلال رشیدی کوچی سوابق جلال رشیدی کوچی بیوگرافی سیاستمداران نمایندگان مجلس اخبار مرودشت اخبار واردات خودرو

روزمه و سوابق شغلی

حضور در صندوق مهر امام رضا(ع)، استانداری فارس و خدمت در مجموعه مقدس سپاه پاسداران را در کارنامه شغلی خود دارد. وی هم اکنون عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور و سخنگوی فراکسیون های شفافیت و عشایری می باشد و گفته: قول اصلی من به مردم در زمان انتخابات خدمت صادقانه بود که تا پای جان خود را متعهد به آن می دانم و از شما مردم فهیم تقاضای دعای خیر دارم.

نماینده مرودشت در مجلس یازدهم

رشیدی کوچی سیاستمدار و نماینده مجلس در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی است. وی موفق شد در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد، با کسب ۳۲ هزار و ۴۶۹ رای، از حوزه انتخابیه مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان از استان فارس انتخاب گردد و به مجلس راه یابد.

تنها نماینده مخالف طرح صیانت

اعضای کمیسیون طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در جلسه امروز کمیسیون با ۱۸ رای موافق کلیات این طرح را به تصویب رساندند.

رشیدی کوچی که در این جلسه اظهاراتی را مطرح کرد، گفت: عده‌ای برای موافقت با این طرح با من تماس می‌گیرند و من را تهدید می‌کنند. این در حالی است که بعد از گذشت مدتی به آغاز به کار کمیسیون مشترک مردم هنوز نگران تصویب این طرح هستند. این موضوع هم دلیل دارد برای مثال به یکباره اعلام می‌شود که در خلال بررسی بودجه جلسه‌ای برای بررسی این طرح برگزار شود. کسی مخالف ساماندهی فضای مجازی نیست اما آیا این طرح در راستای ساماندهی فضای مجازی است؟ از نظر مردم اینگونه نیست من در کنار مردم هستم.

صفحه اینستاگرام جلال رشیدی کوچی

پیج اینستاگرام ایشان را با نشانی jrashidi_ir  دنبال کنید و همچننی توئیتر و سایت شخصی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی نیز با همن نشانی فعال است.

رشیدی کوچی از مشروط شدن واردات خودرو در تصویب کلیات موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام انتقاد کرد.

جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس نوشت :

مشروط کردن واردات خودرو به صادر کردن آشغال‌های مونتاژکاران داخلی(خودروهای با تکنولوژی ۳۰ سال قبل)، تنها یک جوک خنده‌دار است. لطفا برای شعور مردم احترام قائل شوید.

در مصوبه مجلس در خصوص واردات خودرو، این موضوع به صادرات خودرو ، قطعه و خدمات نیروی محرکه مشوط شده است. مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از جنجال های فراوان شب گذشته ، کلیات این طرح را تصویب کرد. جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در مجلس پیش از این در روز چهام اردیبهشت گفته بود: منتظریم ببینیم وزیر صمت، پایان اردیبهشت و پس از پایان زمان مصوبه قبلی سران قوا چه خواهد کرد. بنده به وزیر صمت اعلام کرده‌ام که اگر پایان اردیبهشت، واردات خودرو انجام نشود، به طور قطع به صورت جدی روی استیضاح او کار خواهم کرد و این موضوع را به سرانجام می‌رسانم».

منبع:حرف تازه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.