کورس سرعت مک‌لارن F1 با بوگاتی ویرون +ویدیو

0

کورس سرعت مک‌لارن F1 با بوگاتی ویرون +ویدیو

توسعه‌ی یک سوپرکار رکوردشکن به معنی ورق کاغذ خالی و بودجه‌ای نامحدود است.

۱۶۵
بوگاتی با نظارت فولکس‌واگن در اوایل قرن بیست و یکم این کار را انجام داد و پس از سال‌ها توسعه و کار ویرون را به بازار عرضه کرد، خودرویی احساس‌برانگیز که با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های صنعت خودرو ساخته شد.

mclaren-f1-bugatti-veyron-02
بوگاتی پیشرانه وسط و چهار چرخ محرک سریعاً به عنوان سریع‌ترین خودروی تولیدی در طی عمر ۱۰ ساله‌ی خود شناخته شد. این خودرو به تعداد ۴۵۰ دستگاه و با فرم‌های بدنه‌ی کوپه و تارگا ساخته شد. پیشرانه‌ی ۱۶ سیلندر ۸ لیتری ۴ توربویی این خودرو به حدی عجیب و پیشرفته بود که کمپانی تصمیم گرفت با انجام اصلاحاتی در آن، جانشین ویرون یعنی شیرون را نیز به همین پیشرانه مجهز نماید.

mclaren-f1-bugatti-veyron-01
مک لارن F1 تا پیش از ظهور بوگاتی ویرون رکورد سریع‌ترین خودروی جهان را در اختیار خود داشت. این سوپرکار بریتانیایی با طراحی سه نفره منحصربه‌فرد به دلیل پایین آوردن هرچه بیشتر وزن فاقد سیستم‌های کمک‌راننده است و سریع بودن فوق‌العاده‌ی آن باعث محبوبیت بسیار زیاد در میان هواداران شده است. هنوز هم مبالغ چندین میلیون دلاری برای خرید این خودرو پرداخت می‌شود.

mclaren-f1-bugatti-veyron-03
علیرغم اینکه این دو سوپرکار هم در مفهوم و هم در کاربرد بسیار متفاوت هستند اما به‌هرحال تاریخی غنی پشت سر خود دارند بنابراین به نظر می‌رسد مکان‌هایی چون Reims فرصتی عالی برای ملاقات این دو اسطوره بوده است. با هم به تماشای این ویدئوی جذاب می‌نشینیم.

[دانلود ویدئو]

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.