ماشین سواری مریم مومن بازیگر ایرانی + عکس و بیوگرافی همسرش

0

بیوگرافی مریم مومن

مریم مومن بازیگر زن ایرانی است که اکنون در سن ۲۲ سالگی به سر می برد. وی متولد ششم مرداد ماه سال یکهزار و سیصد و هفتاد و هفت هجری شمسی و زاده شهرستان مشکین شهر در استان اردبیل نیز می باشد.

عکس های خصوصی مریم مومن

یکی از زیباترین بازیگران دختر سینما و تلویزیون ایران در اینجا منتشر شده است و او در سال ۱۳۹۷ با بازی در سریال بانوی عمارت در نقش فخری توانست خیلی سریع خودش را به دنیای بازیگری معرفی کند.

 بیوگرافی مریم مومن  همسر مریم مومن  سریال بانوی عمارت  خودرو مریم مومن  خودرو بازیگران  خودرو سلبریتی ها  اینستاگرام مریم مومن  مریم مومن اهل کجاست  ازدواج مریم مومن  عکس دختر خوشگل  بازیگر خوشگل

این بازیگر خوشگل و زیبا در نخستین روز های جوانی اش توانسته رده های موفقیت را خیلی زود بگذراند و او یکی از بازیگران زن ترک است که به شدت عاشق شهر و دیارش یعنی اردبیل است. خانه کودکی اش در روستای قره درویش شهرستان مشکین شهر واقع در استان اردبیل و پس از رسیدن به نوجوانی در یکی از بهترین مدارس شهرستان مشگین شهر درس خوانده است.

عاشق بازیگری در تئاتر و تلویزیون است؛ و به گفته این بازیگر زن جوان و خوشگل ایرانی، پدرش به دلیل اینکه در کودکی به شدت بازیگوش بوده است و همچنین پسری نداشته است مریم را اوغلوم که در زبان ترکی به معنی پسرم هست صدا می زده است.

مریم مومن دختر بسیار خوب و نجیب اهل یکی از زیباترین شهرهای غربی ایران است که زندگینامه مریم مومن و همسرش کوتاه است و پس از گذراندن مشکلات زیادی سرانجام توانست به عرصه بازیگری راه پیدا کند. او به دلیل اینکه در خانواده شان تک فرزند است به سختی توانست موافقت پدر و مادرش را برای ورود به عرصه بازیگری بگیرد، سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و با حمایت های خاله اش که مثل خواهر برای او است، توانست رضایت پدرش را برای بازیگر شدن اخذ کند. پدر مریم مومن یکی از بهترین نوازندگان ساز نی و سنتور ترک زبان بوده که دخترش را بسیار دوست دارد و می گوید به دلیل اینکه دخترم مریم برای بازیگری مجبور بود به تهران عزیمت کند ابتدا سخت مخالفت می کردم اما سرانجام رضایت من را گرفت. به گزارش سماتک مادر مریم مومن یکی از و زنان غیور ترک زبان ایرانی است که حرفه اش اسب سواری و سوارکاری نیز می باشد. پدر و مادر این بازیگر هر دو تحصیل کرده هستند و دخترشان با ورود به بازیگری باعث سربلندی آنان شد. مریم مومن خواهر و برادر ندارد و از کودکی در همبازی خاله اش بوده است، زیرا خاله اش هم سن و سال او است.

 بیوگرافی مریم مومن  همسر مریم مومن  سریال بانوی عمارت  خودرو مریم مومن  خودرو بازیگران  خودرو سلبریتی ها  اینستاگرام مریم مومن  مریم مومن اهل کجاست  ازدواج مریم مومن  عکس دختر خوشگل  بازیگر خوشگل  maryam moemen

ازدواج و همسر مریم مومن

همسر مریم مومن هنوز هیچ مردی خوشبختی نیست و او مجرد است و تمام خبر ها عکس های ازدواج مریم مومن و همسرش کذب و دروغ می باشد. وی نه همسری دارد و نه فرزندی و به گفته خودش در حال حاضر قصد ازدواج کردن ندارد و دوست دارد در کنار پدر و مادرش زندگی و روزهای خوش جوانی را طی کند. همچنین وی می گوید هنوز شوهر مناسبی را برای انتخاب به عنوان همسر پیدا نکردم و همچنین سن من برای به دست گرفتن مسئولیت شوهرداری و فرزند پروری بسیار کم است.

تحصیلات مریم مومن

مریم مومن بازیگر یکی از درس خوان ترین دختران در دانشگاه است که هم اکنون در دانشگاه هنر تهران مشغول به تحصیل در رشته تئاتر و بازیگری است. وی به دلیل اینکه در تهران مجبور به درس خواندن و کار بود سرانجام پدر و مادرش به شهر تهران آمدند. وی اکنون آخرین ترم بازیگری را در دانشگاه هنر تهران می گذراند و چند ماه دیگر موفق به اخذ مدرک لیسانس بازیگری و نمایش از دانشکده هنر تهران می شود. او در دانشگاه با بسیاری از هنرمندان و بازیگران دوست شده است و همین دوستی باعث موفقیت بیشتر او در زمینه بازیگری شده است.

شروع بازیگری

مریم مومن برای نخستین بار شروع بازیگری را با تئاتر دانشجویی تجربه کرد. خانم مومن تاکنون در بسیاری از تئاتر های دانشجویی ایفای نقش کرده است او به دلیل سن و تجربه کم هنوز نتوانسته است در تئاتر شهر و پردیس تئاتر تهران حضور یابد. وی برای نخستین بار شروع بازیگری در تلویزیون را در سال ۱۳۹۶ بعد از این که تست های بسیار زیادی داد تجربه کرد. وی با بازی در یک مجموعه تلویزیونی پرطرفدار و پربیننده در سال ۱۳۹۷ روی آنتن شبکه سوم سیما رفت و پس از گذشت چند قسمت از این سریال شهرت مریم مومن چند برابر شد. وی پس از بازی در نخستین کار حرفه اش در تلویزیون، هنوز کار جدیدی در دست نگرفته است و سخت مشغول خواندن کتاب های بازیگری است. اما پیشنهادات بسیاری از کارگردان‌های سینما و تلویزیون را برای بازیگری دریافت کرده است.

مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت

مریم مومن بازیگر نقش فخری زن شازده در سریال بانوی عمارت است که توسط عزیزالله حمیدنژاد کارگردان این مجموعه تلویزیونی به بازی در این نقش دعوت شد. این سریال تاریخی مربوط به عصر قاجار و دوره ناصرالدین شاه است که نقش مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت بسیار پررنگ بود. وی در نقش زن ارسلان میرزا ایفای نقش کرده است که همه او را پس از بازی در این سریال بانوی عمارت صدا میزنند. مریم مومن بازیگر نقش فخر زمان زن دوم امیر ارسلان در سریال تلویزیونی بانوی عمارت بوده است که پس از بازی در این اثر تلویزیونی شهرت او که قبل از آن ناشناخته بود صدها برابر شد. پارتنر وی در این مجموعه حسام منظور در نقش ارسلان میرزا است. همچنین به گفته خودش با بازی در نخستین کار حرفه ای اش در عرصه صدا و سیما با بسیاری از بازیگران معروف و مشهور آشنا شده است و تجارب زیادی از آنها کسب کرد. مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت با هنرمندی خانم مؤمن در سال ۹۶ در سه شهر بزرگ ایران از جمله قزوین، تهران و کاشان تصویربرداری شد و در ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۷ از قاب تلویزیون پخش شد. کارگردان این مجموعه تلویزیونی بازیگری مریم مومن را به شدت تایید کرده است و می گوید با اینکه این دختر خانوم هنرمند و بازیگر برای نخستین بار در کنار بازیگران معروف ایرانی بازی کرد، اما به شدت اعتماد به نفس داشت و توانست در بسیاری از سکانس های این سریال برای بار نخست نظر من و تهیه کننده را جلب کند.

اینستاگرام

پیج اینستاگرام مریم مومن با نام های فیک متعددی ساخته شده است که این بازیگر سال گذشته به پلیس فتا شکایت کرد و صفحه اینستاگرام maryam.momen که اکنون در حدود ۱۱۶ هزار نفر دنبال کننده دارد را از یک فرد خاطی پس گرفت. آدرس اینستاگرام به همراه زندگینامه و بیوگرافی مریم مومن و همسرش را در این پست خواندیم. همچنین شما بازدید کننده عزیز می توانید سایر مطالب درباره او را در پایین همین مطلب بخوانید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.