ریزش قیمت سنگین محصول جدید ایران خودرو در بازار

0

از 23 آبان ماه تحویل ون هایما 7X به مشتریان آغاز شده و در این مدت قیمت بازار این خودرو به شدت ریزش داشته است.

از ماه گذشته گروه صنعتی ایران‌خودرو تحویل نخستین مرحله خودرو هایما ۷X را به صورت حضوری و غیرحضوری به مشتریان آغاز کرده است.

 اخبار بازار خودرو  اخبار قیمت خودرو  اخبار وزارت صنعت معدن و تجارت  اخبار خودرو  اخبار ایران خودرو  اخبار سایپا  قیمت پژو 206  دلایل گران شدن خودرو  قیمت محصولات ایران خودرو  قیمت محصولات سایپا  سایت قیمت خودرو  قیمت کارخانه ای محصولات سایپا  قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو  قیمت کارخانه ای پژو 206 اتوماتیک  قیمت کارخانه ای پژو 207 اتوماتیک  قیمت کارخانه ای خودرو  قیمت پژو پارس ELX  قیمت پژو پارس LX  قیمت پژو پارس TU5  قیمت پژو پارس سال  قیمت دنا  قیمت دنا پلاس  قیمت دنا پلاس توربو  قیمت پژو 207 پانوراما  قیمت کوییک

به منظور توسعه سبد محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو و با هدف افزایش رضایت مشتریان، پس از دریافت تاییدیه های نهایی و قیمت گذاری توسط شورای رقابت، تحویل اولین مرحله خودرو هایما 7X به مشتریان آغاز شد.

ایران خودرو در بازه زمانی هفت روزه، بیش از 100 دستگاه از این محصول را به صورت حضوری و غیر حضوری در اختیار مشتریان قرار داده است.

خودرو هایما 7X به عنوان اولین خودروی هفت نفره گروه صنعتی در کلاس MPV در سایت خراسان با 20 درصد ظرفیت داخلی سازی به تولید رسیده است.

این محصول یکی از ایمن ترین خودروهای موجود در بازار ایران است که موفق به کسب پنج ستاره ایمنی از موسسه تست تصادف چین CNCAP شده است؛ از سایر ویژگی های این خودرو می‌توان به دارا بودن شش کیسه ایمنی هوا، سیستم هشدار یادآور حضور کودک در خودرو، دوربین دید 360 درجه، دوربین نظارت بر سرنشینان داخل خودرو، قابلیت فرمان پذیری صوتی برای سرنشینان جلو، در برقی صندوق عقب، سیستم رانندگی خودران و سیستم کمکی پارک اشاره کرد.

این خودرو علاوه بر دارا بودن 12 رادار در اطراف خود، دارای سیستم کروز کنترل تطبیقی است که بین سرعت های 30 تا 150 کیلومتر بر ساعت عمل می کند و به صورت دائم جاده و مسیر پیش رو را پایش کرده و سرعت خودرو را بر مبنای فاصله از خودروی مقابل تنظیم می کند.

بازار ایران نشان داده است که خودروهایی در این سگمنت طرفداران چندانی ندارند و به همین دلیل باید گفت که این محصولات در بازار کشورمان شکست خورده هستند.

این خودرو در ابتدای ورود به بازار (23 آبان) حدود 1,800,000,000 تومان قیمت داشت که تنها در مدت دو هفته این خودرو 200 میلیون تومان ریزش داشته و هم اکنون در محدوده 1,600,000,000 تومان هم بدون مشتری مانده است.

قیمت شرکتی این خودرو حدود 1,480,000,000 تومان است که احتمالا ثبت نام آن طی هفته جاری بصورت آزاد و بدون محدودیت آغاز شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.