حذف باورهای محدود کننده باعث شد به درآمد میلیاردی برسم

0

زمانی که باورهای محدود کننده خود را شناسایی کردم و باورهای قدرتمند را جایگزین آنها کردم توانستم در حوزه سنگ فیروزه موفقیت چشمگیری داشته باشم. سنگ فیروزه تار عنکبوتی، عجمی و مرده بازار خوبی دارند.

سنگ فیروزه تار عنکبوتی

زیبایی و منحصر به فرد بودن ساختمان شما بسته به سنگ گرانیت سنگ فیروزه تار عنکبوتی ریز رودخانه ای دارد که این مدل توانسته است جایگزین خوبی برای سایر نمونه ها شود. همه ی ما به فکر این هستم که چگونه می توانیم با انتخاب های به جا و درست پیشرفت کنیم و تنها ضمانت کننده ی این عمل می تواند پرسش و راهنمایی از افراد خبره در این کار باشد که می تواند بسیار کار ساز باشد ویژگی مهم این سنگ به استحکام بالای آن اشاره دارد و شمایی که قصد استفاده از این نمونه را دارید به راحتی می تواندید دست به انتخاب بزنید. در بین تمامی نمونه های که به شما برای کاربردهای سنگ ساختمانی معرفی می شوند سنگ گرانیت فیروزه ای می تواند مورد مناسبی باشد که با بهره مندی از آنها می توانید تفاوت چشمگیری را ایجاد نمایید. موارد کاربردی این سنگ همچون سنگ اسلب به گونه ای است که همه ی ما به جنس و کیفیت آن واقفیم و در نظر داریم که چگونه با به کار بردن این مدل می توانید شاهد بالا رفتن سطح کلاس کار شوید در مکان های لوکس شما به راحتی می توانید شاهد به کار رفتن این نمونه از سنگ ها باشید.

سنگ فیروزه عجمی

سنگ فیروزه با توجه به وجود ناخالصی و عدم وجود ناخالصی در آن به دو سنگ فیروزه عجمی و شجری تقسیم میشوند، نوع عجمی آن در بین اعراب محبوبیت ویژه ای داشته ولی برای ایرانیان فرقی نمیکند و از انواع سنگ های فیروزه برای ساخت جواهرات استفاده میکنند. این سنگ هم خواصی شبیه سایر سنگ های فیروزه داشته ولی به مراتب از سنگ های فیروزه دارای رگه طلایی ارزان تر است. سنگ عجمی به صورت سفارشی پس از تولید در کارگاه های شهر نیشابور به کشورهای عربی فرستاده میشود. و سود زیادی را از طریق این صادرات عاید ایران کرده است.

سنگ فیروزه اصل عجمی به دلیل اینکه درجه سختی آن شش است می تواند روی شیشه خط بیاندازد ولی شیشه نمی تواند روی این کانی خط بیاندازد.

سنگ فیروزه عجمی نباید در برابر چربی، مواد شیمیایی، مایع های شوینده و عطر و ادکلن قرار بگیرد. زیرا موجب میشود به بافت و رنگ آن آسیب وارد شود.

سنگ فیروزه مرده

سنگ فیروزه مرده بافتی نرم تر از سایر سنگ های جواهر دارد و به سادگی دچار خط و خراش می شود. نگهداری از فیروزه به دقت بیشتری نیاز دارد. آیا می دانید سنگ فیروزه چگونه می میرد؟ این یک افسانه نیست حقیقتی غیر قابل انکار و قابل دید با چشم است!

برای تشخیص زنده یا مرده بودن فیروزه، به آن نگاه کنید. رنگ نگین فیروزه در سرویس جواهرات را به دقت بررسی کنید. آیا فیروزه تغییر رنگ داده و مات شده است؟ سنگ فیروزه در مقایسه با دیگر سنگ های قیمتی دارای شفافیت کمتری است. تغییر رنگ فیروزه از آبی یا سبز روشن به رنگ آبی یا سبز تیره و کدر، یک اتفاق ناخوشایند است. سنگ فیروزه زنده است و در اثر نگهداری نادرست تغییر رنگ داده و در واقع می میرد. وقتی سنگ جلای خود را از دست داده و دیگر به روشنی قبل نیست، سنگ فیروزه مرده است. زنده نگهداشتن سنگ فیروزه به مفهوم حفظ رنگ و شکل ظاهری است. چنین سنگ با ارزشی قدرت و انرژی زیادی دارد و از صاحب خود مراقبت می کند. سنگ های مات، تیره و کدر هیچ خاصیتی ندارند و به لحاظ قیمت هم بی ارزش هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.