چند نصیحت پولساز برای افراد زیر 20 سال

0

دهه‌ای که از سن 20 سالگی آغاز و تا 30 سالگی ادامه دارد و می‌تواند خاطراتی خوب یا بد را بجای بگذارد و یا حتی زندگی فرد را خراب کند و یا بسیار عالی بسازد. من از همان ابتدای نوجوانی ذهنیت ثروتمندی داشتم و توانستم کسب و کار پر درآمدی در حوزه انواع عسل راه اندازی کنم در ادامه به چند نوع از محصولاتم میپردازم.

عسل طبیعی

در مورد عسل باید گفت که این ماده غذایی غلیظ، شیرین و مقوی در صدر قرار دارد که هر فردی بدون در نظر گرفتن سن و جنسیت می تواند روزانه از این ماده غذایی خاص استفاده کند و انرژی لازم برای یک روز را در اختیار دارد. قیمت عسل طبیعی برای خریداران آن بسیار اهمیت دارد.

خوردن شربت عسل خستگی یک روز را برطرف کرده و کمک می کند تا بدن به حالت ایده آل برسد، البته نگران نباشید که با خوردن عسل دچار چاقی و اضافه وزن نمی شوید زیرا عسل طبیعی و خالص نه تنها لامل افزیش وزن نیست بلکه موجب لاغری نیز می شود.

از قدیم الایام که علم پزشکی پیشرفتهای امروز را نداشت تا به حال از عسل برای ضماد روی زخم استفاده می شود که هم سبب بهبود شرایط می شود و هم از عفونت جلوگیری می کند.

عسل طبیعی چهل گیاه

در پروسه خرید و فروش در بازار و قیمت عسل طبیعی چهل گیاه این مسئله مهم است که عسل از چه نوع گیاهی تولید شده است مهم می باشد و برخی از عسلهای طبیعی از بقیه تولیدات گران تر هستند و این مساله در زمان مراجعه به مراکز فروش باید مورد توجه قرار گیرد.

پس می توان گفت که عسل برای بدن فواید بالایی دارد و به این ارتباط دارد که عسل از چه نوع گیاهی تولید شده باشد و در بازار عرضه می شود و تعیین این که عسل تولیدی از چه نوع گیاهی است از ظاهر و خواص عسل قابل انجام نیست.

این محدودیت در تولید عسل می تواند به دلیل تولید آن در ماه ها خاص سال باشد و یا گیاه مورد استفاده در یک منطقه مشخص و کم بوده و حجم تولید آن نوع عسل کم باشد.

عسل آویشن کوهی

عسل های قنقال، عسل خام، عسل کرمانشاه، عسل طبیعی، عسل سبلان، عسل تغذیه ای، عسل گون، عسل لاویج و انواع مختلفی از موم عسل و همچنین کندوی عسل موجود می باشد. قیمت عسل آویشن کوهی به عوامل گوناگونی بستگی دارد.

خوشبختانه کشور ایران به خاطر داشتن زمینهای گسترده و همچنین مناطق کوهستانی و دشتهای فراوان یکی از بهترین مراکز برای تولید انواع عسل طبیعی می باشد.

همچنین قادر است سالانه حجم بالایی از این محصول را تولید نماید به صورتی که اکنون ایران جزو چهار کشور برتر تولید کننده عسل در جهان می باشد.

محصولاتش علاوه بر بازارهای داخلی این کشور به کشورهای دیگر نیز صادر می شود که کشورهای همسایه ایران از مشتریان اصلی عسل تولید شده در این کشور هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.