قانون ثروتمندان را پیاده کردم و میلیاردر شدم

0

افراد ثروتمند دوست ندارند زندگی محتاطانه داشته باشند و درجا بزنند. بلکه دوست دارند ثروت و سرمایه خود را در یک خط تولید جدید به جریان بی اندازند و کارهایی را شروع می ‌کنند که از نتیجه آن ‌ها مطمئن نیستند. من از این استراتژی ثروتمندان بسیار راضی و خوشحال هستم. من نیز پس از ثروتمند شدن در حوزه ی اسید، ذرآمد حاصل از آن را در نقاط مختلف سرمایه گذاری کردم و توانستم سرمایه ام را چندین برابر کنم.

اسید فولیک

اسید فولیک های موجود در بازار در انواع خارجی و تولیدات داخل وجود دارند و اسید فولیک خارجی یکی از قرص هایی می باشد که بیشتر خریداری می شود و از قیمت بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد.

برند های زیادی وجود دارند که قرص اسید فولیک را تولید می کنند و تقریبا کارایی تمام آن ها یکسان می باشد. اگر به تازگی قصد بارداری دارید توصیه می کنیم قبل از بارداری حتما از سلامت خود اطمینان پیدا کنید و حتما تحت نظارت یک پزشک با تجربه قرار بگیرید.

توصیه می کنیم که از سه ماه قبل از باردار شدن قرص اسید فولیک خارجی را که دارای قیمت بسیار خوبی می باشد و تمام داروخانه ها آن را موجود دارد، تهیه کنید و شروع به مصرف آن کنید.

اسید سولفوریک صادراتی

اگر دیدید محصول اسید سولفوریک صادراتی متمایل به رنگ زرد است، بدانید ناخالصی آن که مربوط به آهن است، زیاد می باشد.

فرمول شیمیایی اسید به حالت H2SO4 است که جرم مولکولی و غلظت آن برابر عدد 98 هستند که یکی بر حسب گرم بر مول و دیگری بر حسب درصد وزنی می باشد.

جوهر گوگرد از سالیان بسیار دور تا به امروز مورد استفاده های فراوان قرار گرفت و آن را مهمترین ماده پایه قلمداد می کنند.

سخنی که در مورد این اسید وجود دارد این است که هر کشوری بتواند بیشترین تولید و مصرف را داشته باشد، قطعا دارای اقتصاد پویایی است.

اسید سولفوریک 98 درصد

انواع اسید سولفوریک 98 درصد متفاوت است و عبارتند از :

1-    صنعتی

2-    کشاورزی

3-    آزمایشگاهی

همانطور که از این عناوین مشخص است، می توانید از آنان برای بخش منظور با رعایت اصول ایمنی؛ استفاده لازم را ببرید. فقط توجه داشته باشید، اسید سولفوریک صنعتی و کشاورزی یکی می باشند و تنها بخاطر کاربردی که در بخش کشاورزی دارد، به این نام مشهور شد.

در هر سه حالـت، باید غلظت Sulfuric Acid، حداقل 98 درصد و شفاف باشد تا بتوان بدون محدودیت آن را مصرف کرد. پس از اینکه کارهای تولید و آنالیز اسید سولفوریک 98 درصد، توسط کارخانه های تولید کننده انجام شد؛ این فرصت وجود دارد تا کار فروش را انجام دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.