چند باور ذهنی مرا ثروتمند کرد

0

رسیدن به ثروت و موفقیت آنچنان سخت و دست نیافتنی نیست و به همین دلیل می توان با جایگزین کردن چند باور ذهنی مثبت به مسیر موفقیت راه پیدا کرد، در این مقاله به معرفی انواع کاموا که یکی از محصولاتی است که می توان با خرید و فروش آن پولدار شد خواهیم پرداخت.

کاموا خارجی

به طور کلی برای تولید هر نوع محصولی که در آن پارچه دارد، می توان از کاموا خارجی به عنوان جایگزین استفاده کرد که در این صورت، محصول قطور تر خواهد بود.اما عموما و به خصوص در حوزه پوشاک، به ندرت از کاموا برای تولید لباس های زمستانی استفاده می شود چرا که لباس تولید شده با این شرایط، بسیار گرم و کلفت خواهد بود که مناسب آب و هوای تابستان نیست.

اما برعکس برای روز های سرد سال این محصول کاملا مناسب است و می تواند به خوبی گرمای موجود در خود را حفظ کند. لباس های کاموایی می توانند بهترین گزینه برای فصل های سرد سال باشند که به خوبی گرمای موجود در خود را حفظ می کنند‌‌.خوبی این محصولات این است که دارای زیبایی خاصی هستند که همیشه مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد و از این رو غالبا لباس های کاموایی جزو لباس های پر فروش بازار هستند.

کاموا خزدار

از انواع رایج نخها که برای بافت لباسهای زمستانی می توان از آن استفاده نمود، کاموا می باشد که کاموا خزدار ابریشمی جزئی از آن محسوب می شود و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.کامواها همانطور که مستحضر هستید از انواع طبیعی و مصنوعی تهیه شده اند که در زیر به برخی از الیاف طبیعی در انواع کامواها اشاره می کنیم.

پشم آلکاپا: همانطور که می دانید آلکاپا یک نوع شتر بی کوهان است که از پشم این حیوان برای بافت انواع جوراب بافتنی بلند، پتو، دستکش و کلاه مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین از پشم نرم تری برخوردار می باشد و البته  دارای رنگهای متنوعی است.کرک شتر: معمولا شترها کرک دار می باشند که به آنها در واقع پشم گفته می شود و در برابر سرما یک نوع عایق گرم به حساب می آید و از کاموای این نوع پشمها بیشتر برای پتو و انواع خیمه ها استفاده می گردد.

البته به جهت مقاومت بالایی که دارد از آن برای تهیه طناب نیز استفاده می کنند که این نکته حائز اهمیت می باشد که پشم شترهایی که پیر هستند زمخت تر می باشد و اما پشم شترهای جوان نرم می باشد.

کاموا سفید

در مورد اینکه بخواهیم بگوییم که قیمت کاموا سفید خزدار چگونه می باشد باید بگوییم که کاموا خزدار انواع مختلفی را دارد و با جرات می توان گفت که دلیل انتخاب این کامواها به گونه ای می باشد.که در ابتدا قیمت آن را بخواهیم بگوییم امکان ندارد زیرا که باید ابتدا کیفیت الیاف طبیعی کاموا را باید بررسی کرد و دوم مقدار خز آن را که آیا خز مناسبی دارد یا ندارد اگر دارد که هیچ اگر ندارد باید مورد بررسی قرار بگیرد. در نگاه بعدی می توان این نکته را در نظر داشت که کاموا انواع مختلفی دارد که کاموا توری را می توان نازک ترین نوع کاموا دانست که این کامواها برای بافت ریز بکار می رود و پلیورهای ریز بافت را می توان مشاهده نمود که در بسیاری از اتفاقاتی که تا حالا دیده اید متوجه خواهید شد که چگونه می باشند.

نوع بعدی کاموا انگشتی می باشد که این کامواها از کاموا توری ضخیم تر اما بسیار نازک است و ضخامت بسیار کم آن از این جهت می باشد که بتوان آن را به دور انگشتان دست پیچاند تا نتیجه خوبی را داشته باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.