زمان عرضه نسخه نهایی تارا برقی + عکس و مشخصات

0

مدیرعامل تام ایران‌خودرو در خصوص آخرین وضعیت تارا برقی نیز توضیح داد: فعالیت‌های مربوط به طراحی تارا برقی به اتمام رسیده و در مرحله صحه‌گذاری هستیم و تا پایان سال نمونه نهایی تارا برقی را تحویل خواهیم داد همچنین ایستگاه‌های شارژ برق توسط شرکت مپنا در حال اجراست. تام مسوولیت طراحی و صحه‌گذاری را بر عهده دارد و مسوولیت تامین آن را نیز اخذ شده است.

شرکت جتکو مدیرعامل جتکو قیمت جتکو JX10 مشخصات جتکو JX10 قیمت تارا قیمت تارا برقی خودرو برقی قیمت خودرو برقی کیانوش پورمجیب کیست تازه های خودرو در ایران تازه های صنعت خودروسازی مجله خودرو محصولات جدید ایران خودرو مشخصات تارا

مدل برقی سدان تارا با نام تارا EV از یک موتور برقی با توان حداکثر 160 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن متر برخوردار است که می‌تواند طی 9 ثانیه از صفر تا 100 کیلومتر شتاب بگیرد.

 قیمت تارا برقی
 مشخصات تارا برقی
 موتور تارا چیست
 موتور تارا ساخت کجاست
 موتور تارا چند سی سی است
 دانشگاه صنعتی شریف
 شرکت های دانش بنیان ایران
 تازه های خودرو در ایران
 محصولات جدید ایران خودرو

حداکثر سرعت لحظه‌ای خودرو تارا برقی 140 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. تارا برقی از یک باتری 45 کیلوواتی بهره می‌برد که با یک بار شارژ توان پیمایش 300 کیلومتر را دارا است. با استفاده از شارژر سریع این خودرو در کمتر از 30 دقیقه و با شارژر خانگی در 10 ساعت شارژ 100 درصد می‌شود.

خودرو برقی تارا

پروژه تولید خودرو برقی تارا حاصل فعالیت های شرکت شرکت جامع تحقیق و توسعه فناوری ‌های خودرو یا جتکو از زیر مجموعه‌های ایران خودرو بوده است. خودرو تارا EV در همکاری شرکت ایران خودرو با مجموع‌های مختلف تولید شده است.

 قیمت تارا برقی
 مشخصات تارا برقی
 موتور تارا چیست
 موتور تارا ساخت کجاست
 موتور تارا چند سی سی است
 دانشگاه صنعتی شریف
 شرکت های دانش بنیان ایران
 تازه های خودرو در ایران
 محصولات جدید ایران خودرو

بخش تولید الکتروموتور این خودرو بر عهده شرکت‌های موتورژن و رادسا، طراحی و ساخت پک باتری توسط شرکت صباباطری،بخش درایو توسط پرتوصنعت و مانا، شارژر و مبدل DCDC بر عهده فرزانگان و سیستم مدیریت حرارت تارا برقی به صورت مشترک توسط دانشگاه صنعتی شریف،رایزکو، کوشش رادیاتو و سندن انجام شده است.

منبع:خودروبانک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.