بهترین خودروهای برقی ۲۰۲۲

0

این روزها فقط تسلا خودروهای برقی عرضه نمی‌کند. انواع مختلفی از خودروهای برقی وجود دارد و برخی ممکن است بیشتر از بقیه برای شما مناسب باشند. اما چگونه باید بهترین را انتخاب کرد؟

ما نمی‌توانیم دقیقا به شما بگوییم که کدام خودروی برقی برای شما مناسب است، اما می‌توانیم انتخاب‌های شما را محدود کنیم. آیا چیزی ارزان‌تر و با برد محدودتر می‌خواهید، یا می‌خواهید مقداری پول نقد برای ویژگی‌های لوکس و محدوده کافی برای سفرهای جاده‌ای بدون هزینه داشته باشید؟

اگرچه ممکن است برخی از مشتریان هنوز در مورد خودروهای برقی تردید داشته باشند، یک مزیت کلیدی این است که انتخاب بیشتری نسبت به قبل وجود دارد. خودروهای برقی کوچک و در اندازه خودروهای شهری مانند فیات 500 وجود دارند، درحالی‌که اشکودا توانمند انیاک عملکرد SUV را ارائه می‌دهد و مدل‌های پورشه و تسلا اعتبار و سرعت زیادی دارند. همچنین شاسی‌بلند درخشان و درعین‌حال بحث‌برانگیز Mach-E با نشان فورد موستانگ و البته هیوندای آیونیک 5 بسیار عالی هستند.

علاوه بر مزایای زیست‌محیطی، مزایای دیگری نیز برای موتورهای الکتریکی صرف وجود دارد در اینجا ما انتخاب خود را از گزینه‌های فعلی خودروی برقی را ارائه می‌دهیم با ما همراه باشید.

• هیوندا آیونیک 5

• کیا EV6

• اشکوا انیاک

• فیات 500

• بی ام و iX

• فورد موستانگ Mach-E

• پورشه تایکان

• آئودی e-tron GT

• تسلا Model 3

• تسلا Model Y

1. هیوندای آیونیک 5

آیونیک 5 فناوری نسل بعدی خودروهای الکتریکی را به نمایش می‌گذارد. با عملکرد و توانایی شارژ که معمولا برای مدل‌های رده بالایی مانند پورشه تایکان و آئودی e-tron GT محفوظ است.

خودرو برقی محصولات جدید هیوندای اخبار شرکت هیوندای مجله خودرو معرفی خودرو قیمت هیوندای آیونیک مشخصات هیوندا آیونیک معایب هیوندای آیونیک هیوندای آیونیک الکتریکی hyundai ioniq 2022هیوندای آیونیک

دو آپشن باتری با سه خروجی قدرت در این خودرو در دسترس هستند: باتری ورودی 58 کیلووات ساعتی با یک موتور 168 اسب بخاری که چرخ‌های عقب را حرکت می‌دهد جفت می‌شود و شتاب 0 تا 100 در ساعت 8.5 ثانیه و برد 238 کیلومتر را ارائه می‌کند. ورژن میانی 214 اسب بخاری بهترین برد را ارائه می‌دهد، با باتری 73 کیلووات ساعتی، مسافت کل را که می‌توان با یک‌بار شارژ طی کرد تا 450 کیلومتر افزایش داد. ورژن با مشخصات بالا از همان باتری 73 کیلووات ساعتی استفاده می‌کند، اما یک موتور دوم در جلو اضافه می‌کند که مجموعا 301 اسب بخار قدرت و 605 نیوتن متر گشتاور را ارائه می‌دهد. برد کلی اندکی به 430 کیلومتر کاهش می‌یابد، اگرچه عملکرد با 0-100 که 5.2 ثانیه طول می‌کشد بسیار بهبودیافته است.

2. کیا EV6

کیا EV6 خودروی خواهرخوانده هیوندای آیونیک5 است، بنابراین اگر عاشق فناوری آن مدل هستید، انتخابی عالی است. احتمالا EV6 از این دو معمولی‌تر است و کمی پایین‌تر و اسپرت تر است.

بهترین خودروهای 2022 بهترین خودرو کره ای قیمت کیا EV6 معرفی خودرو مجله خودرو دنیای خودرو مجله ماشین اخبار کره جنوبی مشخصات کیا EV۶

این مدل نه‌تنها بهترین برد را تا 528 کیلومتر از باتری 77.4 کیلووات ساعتی خود ارائه می‌دهد، بلکه زمان 0-100 کیلومتر در ساعت 7.2 ثانیه آن نیز به‌اندازه کافی سریع است.

دارای شارژ فوق‌العاده سریع تا 250 کیلووات است، بنابراین اگر بتوانید یک شارژر عمومی سریع پیدا کنید، شارژ از 10 تا 80 درصد در کمتر از 20 دقیقه امکان‌پذیر است. فضای داخلی آن نیز به لطف داشبوردی که توسط یک جفت صفحه‌نمایش خمیده 12.3 اینچی برای ابزارآلات و راه‌اندازی سیستم اطلاعات سرگرمی بر آن غالب است، چندان مطلوب نیست.

3. اشکودا انیاک

انیاک یک خودروی تمام الکتریکی خانوادگی است: به عبارتی کاربردی، مجهز، راحت و مناسب برای رانندگی است. با مدل‌های با مشخصات بالا که می‌توانند بیش از 483 کیلومتر را با شارژ کامل طی کنند، هرگونه اضطراب مسافت را تسکین می‌دهد و یک خودروی خانوادگی عالی است.

 

مجله خودرو محصولات جدید اشکودا معرفی خودرو شاسی بلند مشخصات اشکودا قیمت اشکودا اکتاویا نمایشگاه پاریساشکودا انیاک

اشکودا با روشی نوآورانه به شما کمک می‌کند تا انیاک جدید خود را شخصی‌سازی کنید. به‌جای سطوح استاندارد، پنج «انتخاب طراحی» را ارائه می‌کند – Loft، Lodge، Lounge، Suite و ECO Suite هرکدام یک رویکرد طراحی متمایز را ارائه می‌دهند، با مواد مختلفی که برای ایجاد یک سبک خاص استفاده می‌شود.

کیت استاندارد عالی با رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی، چراغ‌های جلو LED، نمایشگر ابزار دیجیتال، کنترل تهویه مطبوع، کروز کنترل و سنسورهای پارک عقب که همگی در مدل پایه وجود دارند، جذاب است، درحالی‌که قیمت آن نیز جذاب است.

4. فیات 500

قیمت فیات 500 کاملا رقابتی است، اگرچه نسل سوم خودرو کمی بزرگ‌تر از مدل قبلی خود است که موتور احتراقی بنزینی دارد. با این خودرو شما نباید در پارک کردن مشکلی داشته باشید، زیرا حتی مدل‌های سطح ابتدایی با سنسورهای پارک عقب عرضه می‌شوند.

فیات 500

دو آپشن باتری در دسترس است: یک ورژن 42 کیلووات ساعتی «برد بلند» و یک نوع «برد شهری» 24 کیلووات ساعت. City Range با یک‌بار شارژ تا 185 کیلومتر برد را ارائه می‌دهد، اگرچه باتری بزرگ‌تر قبل از نیاز به شارژ مجدد، 320 کیلومتر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در داخل، کابین کاملا شیک است، درحالی‌که شما از فناوری‌های زیادی در داخل خودرو بهره‌مند خواهید شد. خودروهای پایه یک صفحه‌نمایش سرگرمی 7 اینچی بااتصال بی‌سیم Apple CarPlay و Android Auto ارائه می‌کنند، درحالی‌که حرکت در مدل‌های با مشخصات متوسط و بالا دارای یک دوربین دید عقب و یک صفحه‌نمایش لمسی 10.25 اینچی است.

5. بی ام و ix

بی‌ام‌و در طول سال‌ها مدل‌های برقی‌شده خوبی را ارائه کرده است، با خودروی اسپرت انقلابی i8 و سوپرمینی اصلی‌تر i3 به‌عنوان نمونه‌های فوق‌العاده‌ای از مهارت مهندسی سازنده آلمانی.

به دنبال معرفی جدیدتر iX3 SUV تمام الکتریکی و i4 Gran Coupe، iX اولین شاسی‌بلند باتری دار بی‌ام‌و است که بر روی پلت فرم اختصاصی خودرو برقی ساخته‌شده است.

در حال حاضر سه ورژن موجود است: اولی xDrive40 332 اسب بخاری با باتری 71 کیلوواتی است که برای مسافت 414 کیلومتری خوب است، درحالی‌که دو ورژن دیگر xDrive50 باقدرت 516 اسب بخار و M60 باقدرت 611 اسب بخار آینده هستند. این مدل‌های قدرتمندتر، اندازه باتری را به 105 کیلووات افزایش می‌دهند و به ترتیب به حداکثر مسافت ادعایی 611 و 575 کیلومتری دست خواهند یافت.

همه ورژن های BMW iX دارای سیستم چهارچرخ متحرک و دو موتور هستند و اگرچه این امر به وزن بیش از 2400 کیلوگرمی نسبتا سنگین کمک می‌کند، iX به طرز شگفت‌آوری خوب کنترل می‌شود. سواری نیز فوق‌العاده اصلاح‌شده است، به‌طوری‌که در جذب لرزش‌ها و دست‌اندازها حتی در پردست‌اندازترین جاده‌ها بسیار خوب عمل می‌کند.

نه‌تنها ظاهر و احساس خوبی دارد، بلکه عملکرد خوبی نیز دارد، با یک سیستم سرگرمی با صفحه‌نمایش دوگانه که دارای آخرین ورژن iDrive BMW است.

6. فورد موستانگ Mach-E

موستانگ Mach-E اولین SUV تمام الکتریکی فورد است. Mach-E یک خودروی برقی کاربردی و باقیمت مناسب است که هندلینگ عالی و لیست عالی از کیت استاندارد را ارائه می‌دهد.

 

ford mustang 2021 محصولات جدید فورد شرکت فورد موستانگ معرفی شاسی بلند شاسی بلند برقی بهترین خودروهای آمریکا بهترین خودرو جهان مجله خودرو معرفی خودرموستانگ Mach-E

با سریع‌ترین ورژن چهارچرخ متحرک 346 اسب بخاری که قادر به‌شتاب 0-100 کیلومتر در ساعت در 5.8 ثانیه است. محدوده مدل شامل انواع باتری‌های 68 کیلووات ساعتی «محدوده استاندارد» با موتورعقب یا چهارچرخ متحرک است. اولی تا 440 کیلومتر برد و دومی 391 کیلومتر را ارائه می‌دهد.

موستانگ Mach-E هیچ شباهتی به نام خودروی اسپورت نمادین خود ندارد، اما یک SUV الکتریکی خوش‌ساخت است که هنوز هم مهارت‌های زیادی را ارائه می‌دهد. و اگر به دنبال سرعت بیشتری هستید، مدل عملکردی 480 اسب بخاری Mach-E GT حتی سریع‌تر است و از سیستم تعلیق تطبیقی MagneRide بهره می‌برد.

7. پورشه تایکان

پورشه تایکان جدید یک خودروی درخشان برای رانندگی است که به میراث سازنده خود وفادار است.

تایکان دارای هندلینگ خودروی اسپورت، با شتاب خیلی بالا و چابکی فوق‌العاده را ارائه می‌دهد اما همچنان چهار صندلی و محدوده قابل‌استفاده ارائه می‌دهد.

علیرغم وزن سنگین 2.2 تنی، حجم خود را به‌خوبی پنهان می‌کند. در حالت استاندارد 523 اسب بخاری 4S، معیار 0-100 کیلومتر در ساعت را در 4.0 ثانیه مدیریت می‌کند، اگرچه اگر به ورژن 750 اسب بخاری توربو S ارتقا دهید، سرعت فوق‌العاده سریع 2.8 است.

فراموش نکنید، هرچند، زندگی با تایکان به‌عنوان یک راننده نیز باید بسیار آسان باشد. ظرافت در سطح بالایی قرار دارد و درحالی‌که دارای راحتی سواری بالایی است.

پورشه تایکان قیمت پورشه تایکان مشخصات پورشه تایکان محصولات جدید پورشه مدیرعامل شرکت پورشه اخبار شرکت پورشه معرفی شاسی بلند بهترین خودرو 2021 بهترین خودروهای جهان مجله خودرو معرفی خودرو porsche 718 taycanپورشه تایکان

تایکان به‌وضوح تعریف می‌کند که پورشه چگونه آینده خود را در تغییر استفاده از سوخت‌های فسیلی به برق می‌بیند. این اولین قدم کامل است که به طرز عالی اجراشده و باید خیال علاقه‌مندان به رانندگی را راحت کند.

8. آئودی e-tron GT

آئودی e-tron GT ترکیبی از یک ظاهر چشمگیر با سطوح عالی از راحتی و قدرت فراوان است. کیفیت سواری با آن بسیار عالی است و دارای فناوری عالی در داخل خودرو است.

بازیکنان تیم بایرن‌ مونیخ شرکت آئودی قیمت آئودی ETron ماشین فوتبالیست های خارجی خودرو فوتبالیست ها خودرو ورزشکاران مهم ترین اخبار ورزشی قیمت آئودی a8

نگاهی به اعداد e-tron GT بر عملکرد و کاربردی بودن آن تاکید می‌کند: 523 اسب بخار، 0-100 کیلومتر در ساعت در 4.1 ثانیه و برد تا 480 کیلومتر. شارژ نیز یک امتیاز مثبت است. تا 270 کیلووات در ایستگاه‌های شارژ 800 ولت، می‌توانید فقط در 23 دقیقه از 5 تا 80 درصد شارژ کنید.

9. تسلا مدل 3

مدل 3 خودروی الکتریکی بود که بسیاری منتظرش بودند. این‌یک مدل جمع‌وجور است که رقیب مرسدس کلاس C و بی ام و سری 3 است و همچنین یکی از متقاعدکننده‌ترین خودروهای الکتریکی است که می‌توان خرید.

قیمت جتکو JX10 مشخصات جتکو JX10 محصولات جدید ایران خودرو تازه های خودرو در ایران خودروهای برقی بهترین خودروسازان ایرانی مجله خودرو پیشرفت تکنولوژی در ایران دانش و فناوریمدل 3

ترکیبی از سبک مینیمالیستی، فناوری شارژ پیشرفته و مهم‌تر از همه، برد طولانی رانندگی. مدل پایه استاندارد رنج پلاس ادعا می‌کند تا 230 کیلومتر با یک‌بار شارژ مسافت طی می‌کند، اما عملکرد را فدای رسیدن به این هدف نمی‌کند. موتور الکتریکی چرخ‌های عقب را به حرکت درمی‌آورد و خودرو را از 0 تا 97 کیلومتر در ساعت در 5.3 ثانیه به حرکت درمی‌آورد، درحالی‌که حداکثر سرعت 225 کیلومتر در ساعت است.

فضای داخلی هیچ شباهتی به آنچه در هر BMW یا آئودی پیدا می‌کنید نیست. رویکرد مینیمالیستی ممکن است به مذاق همه خوش نیاید، اما نمی‌توانید شگفت‌انگیز بودن آن را انکار کنید.

10. تسلا مدل Y

مدل Y دومین شاسی‌بلند تسلا است و به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که نسبت به مدل بزرگ‌تر X قابل‌کنترل‌تر و کمتر زرق‌وبرق دار باشد. این بی‌انصافی نیست که مدل Y را ورژن بزرگ‌تری از مدل 3 در نظر بگیریم، هر دو خودرو مشترک هستند. ظاهری مشابه دارند و حتی ادعا می‌شود که 95 درصد از فناوری یکسانی داشته باشند که این خوب نیست.

مجله خودرو دنیای خودرو بهترین خودرو برقی قیمت تسلا ایکس مشخصات تسلا مدل S

شتاب چشمگیر 0-97 کیلومتر در ساعت 4.5 ثانیه برای برد بلند و 3.5 برای پرفورمنس ایجاد می‌شود.

اگرچه این ارقام قابل‌توجه هستند، اما این SUV کوچک به‌عنوان یک خودروی خانوادگی نیز عملکرد خوبی دارد. فضا برای هر پنج سرنشین بیش‌ازاندازه کافی است.

در داخل مدل Y، فضای داخلی مینیمالیستی معمولی قرار دارد که توسط یک صفحه‌نمایش لمسی 15.4 اینچی افقی که به‌عنوان داشبورد، سیستم سرگرمی و مدیریت خودرو عمل می‌کند، غالب است که همگی عملکرد بسیار خوبی دارند.

وقتی صحبت از برد باتری به میان می‌آید، مدل Y از مدل 3 عقب‌تر است، اما همچنان به ترتیب با مسافت 480 و 507 کیلومتری، مقدار زیادی را در عملکرد یا برد طولانی ارائه می‌دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.