بیوگرافی مرتضی اسماعیل کاشی خواجه بدجنس سریال جیران!

0

مرتضی اسماعیل کاشی متولد دهه 60 ، اهل تهران ، بازیگر و کارگردان ایرانی است .

 بیوگرافی مرتضی اسماعیل کاشی  همسر مرتضی اسماعیل کاشی  بازیگران سریال جیران  اخبار بازیگران  ازدواج بازیگران  اینستاگرام بازیگران  بهترین بازیگران ایرانی  بیوگرافی بازیگران

تحصیلات

اسماعیل کاشی دانش آموخته کارشناسی ارشد بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس است. وی علاوه بر تحصیلات آکادمیک خود، موفق به گرفتن مدرک کارگردانی سینما از کانون سینماگران جوان شده است.

شروع بازیگری

این چهره از دوران نوجوانی و دانش آموزی وارد عرصه تئاتر شد و حالا یکی از کارگردانان تئاتر و یکی از بازیگران مطرح و سرشناش سینما و تلویزیون است.

او ار سال 85 ، نمایشی از نیکلای گوگول را کارگردانی کرده و قبل از آن هم نمایش های دیگری را در دوران تحصیل خود کار کرده بود.

اسماعیل کاشی در مورد علاقه اش به تئاتر گفته : از دوران نوجوانی به تئار علاقه داشتم و از هنرستان صداوسیما دیپلم تئاتر گرفته بودم. از آخرین نمایشم حدود 10 سال می گذشت تا اینکه تصمیم گرفتم تجربه جدیدی در حوزه کارگردانی داشته باشم، اکنون نسبت به 10 سال پیش معلوماتم پخته تر شده و نگاهم به تئائر حرفه ای تر شده است.

از تئاترهایی که او در آن ها بازی کرده می توان به برناهم مرده است ، مکبث ، عجایب المخلوقات و مفیستو اشاره کرد.

مرتضی اسماعیل کاشی در سال 1395 براز بازی در نمایش ویتسک به کارگردانی رضا ثروتی برنده تندیس بهترین بازیگر سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر شد.

 بیوگرافی مرتضی اسماعیل کاشی  همسر مرتضی اسماعیل کاشی  بازیگران سریال جیران  اخبار بازیگران  ازدواج بازیگران  اینستاگرام بازیگران  بهترین بازیگران ایرانی  بیوگرافی بازیگران

همسر و ازدواج

مرتضی اسماعیل کاشی متاهل است و ازدواج کرده و حاصل ازدواجش فرزند پسری می باشد.

فیلم هایی سینمایی

این چهره علاوه بر تئاتر در سینما نیز خوش درخشیده و با فیلم هایی سینمایی دلتا ایکس، ارغوان، گلیدا و اژدها وارد می شود وارد سینما شد.

اسماعیل کاشی در فیلم سینمایی ارغوان در کنار بازیگران مطرحی چون «مهتاب کرامتی» ، «الهام کردا» ، «نسیم ادبی»، «آزاده صمدی» به ایفای نقش پرداخت و از دیگر فعالیت های او می توان به برگزاری کارگاه های آموزش بازیگری متعدد اشاره کرد.

افتخارات و جوایز

اسماعیل کاشی موفق شده به عنوان دومین بازیگر برگزیده تئاتر ایران در سال 89 نائل آید. همچنین او برگزیده بازیگری مرد در بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در سال 1394 می باشد.

از دیگر جوایزی که وی توانسته کسب کند ، جایزه دوم بازیگری در هشتمین و دهمین جشن شب بازیگر در سال های 89 و 91 و همچنین جوایز بازیگری های دیگری از جشنواره های تئاتر دانشگاهی و دیگر جشنواره از سال 81 تا کنون می باشد.

مدرس بازیگری

مرتضی اسماعیل کاشی هم اکنون مدرس بازیگری تئاتر است و به عنوان معلم، کارگردان و مشاوره هنری تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه مشغول به کار است.

سریال جیران

مرتضی اسماعیل کاشی به تازگی در سریال تاریخی و پربیننده جیران در نقش خواجه روشن به ایفای نقش پرداخته ک باعث شهرت بیش از پیش او شده است.

فیلم جیران

بیوگرافی مرتضی اسماعیل کاشی خواجه بدجنس سریال جیران!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.