ورود محصولات داچیا به ایران در سال 1402

0

براساس شنیده‌ها از سوی منابع آگاه، یک شرکت خصوصی قصد دارد تا محصولات داچیا را وارد کند. گفته می شود که چهار مدل از خودروهای این خودروساز در ابتدای سال 1402 به بازار ایران می‌آید. خودروهای داستر و لوگان جدید، در میان این لیست قرار گرفته‌اند. دو محصول اقتصادی دیگر نیز به این لیست اضافه می‌شوند.

اولین خودروهای وارداتی داچیا در ایران، احتمالا داستر خواهد بود و شاید نمونه دو دیفرانسیل این خودرو نیز به بازار ایران بیاید. با توجه به سابقه حضور خانواده داستر و لوگان (تندر یا همان پروژه L90 نسل اول) می‌توان پیش‌بینی کرد که بیش‌ترین استقبال از محصولات داچیا در بازار ایران، از این دو خودرو خواهد بود. ظاهرا یک شرکت فعال در بخش خصوصی، که سابقه فعالیت با نشان‌های اروپایی را هم دارد، متولی واردات و عرضه خودروهای داچیاست.

یکی از ویژگی‌های خوب و مثبت خودروهای داچیا، تطبیق کامل آن‌ها با استانداردهای پایه بازار اروپا است. با وجود اینکه این کمپانی رومانیایی خودروهای اقتصادی را به بازار عرضه می‌کند، اما به شکل کامل، استانداردهای روز و پایه کشورهای اروپایی را در محصولات خود رعایت کرده است. همچنین اینک نکته را نباید فراموش کنیم که در اوایل بهار 1401، این خودروساز، تولید 10 میلیون داچیا را جشن گرفت. سپس اندکی بعد نیز لوگوی جدید داچیا را معرفی کرد تا نشان دهد که برنامه‌های زیادی برای آینده‌اش دارد.

سهامدار عمده کمپانی داچیا، گروه رنو است و برای همین، پلتفرم و ساختار محصولات این خودروساز فرانسوی در خودروهای اقتصادی داچیا نیز به چشم می‌خورد.

عکاس : شرایط فروش داچیا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.