دلبری مدیرعامل جدید ایران خودرو از مشتریان

0

اکو ایران : سکاندار ایران خودرو برای به دست آوردن دل متقاضیان خودرو طرح فروش برگزار می کند.

مدیرعامل جدید ایران خودرو 10 روز بعد از در دست گرفتن سکان هدایت این شرکت از طرح فروش فوق العاده ای برای چهار محصول خود رونمایی کرد. علی مردان عظیمی 7 اسفندماه امسال جای مهدی خطیبی را گرفت. بلند شدن خطیبی از روی صندلی مدیرعاملی بزرگترین شرکت خودروساز خاورمیانه با دستور مستقیم رییس دولت سیزدهم رقم خورد تا به 13 ماه مدیریت مدیرعامل پیشین ایران خودرو پایان دهد. خطیبی خود زمستان سال گذشته با بدرقه کردن فرشاد مقیمی به راس هرم مدیریتی ایران خودرو انتقال یافت.

برگزاری فروش فوق العاده با چهار محصول سورن پلاس بنزینی، دناپلاس توربورشارژ یا گیربکس اتوماتیک و هایما S5 و S7 را می توان دلبری مدیرعامل جدید ایران خودرو از مشتریان قلمداد کرد. عظیمی در شرایطی این طرح فروش فوق العاده را در دسترس متقاضیان قرار داده است که حدود دو هفته تا پایان سال 1401 باقی مانده و به طور معمول شرکت های خودروساز در این بازه زمانی تمرکز خود را روی تحویل خودروهایی اختصاص می دهند که در طی سال فروخته اند.

بررسی ها نشان می دهد متقاضیان خودرو بیشتر طالب شرکت در طرح های فروش فوق العاده هستند تا طرح های پیش فروش و مشارکت در تولید، بنابراین این اقدام مدیرعامل جدید ایران خودرو به مذاق متقاضیان خودرو خوش می آید. به نظر می رسد عظیمی به دنبال این است تا از این مسیر این پیام را به بازار خودرو مخابره کند که در دوران جدید مدیریت ایران خودرو عرضه محصولات به سرعت و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مشتریان خواهد رسید.

البته باید منتظر ماند و دید این روند در سال آینده نیز از سوی ایران خودرویی ها دنبال می شود یا اینکه این طرح فروش فوق العاده تنها یک مانور تیلیغاتی بعد از تغییر مدیرعامل ایران خودرو است و این خودروساز بعد از آن بار دیگر به روال پیشین فروش خود بازخواهد گشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.