شوهر بدبین صاحبکار همسرش را کشت

0

مرد بدبین که مدیر شرکت محل کار همسرش را به قتل رسانده در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

بهمن سال گذشته مرد سالمندی که مدعی بود پسر ۳۸ ساله‌اش ناپدید شده به مرکز پلیس رفت و گفت: پسرم مدیر یک شرکت خصوصی است و چندین نفر هم در مجموعه‌اش کار می‌کنند.

 اخبار تهران  اخبار حوادث  حوادث تهران  اخبار حوادث تهران  حوادث وحشتناک

او هر روز صبح از خانه به محل کارش می‌رفت و عصر هم برمی‌گشت اما از دیروز دیگر برنگشته و تلفن همراهش هم خاموش است. کارمندانش هم عنوان کردند از صبح به دفتر نرفته است.

با اعلام این شکایت تحقیقات برای یافتن سرنخی از علت ناپدید شدن مدیر شرکت خصوصی آغاز شد تا اینکه جسد خونین او در خودرواش در حاشیه تهران پیدا شد.

با مشخص شدن این موضوع جسد با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی منتقل و مأموران در نخستین گام از تحقیقات به بررسی فهرست مکالمات تلفنی مقتول پرداختند و معلوم شد که وی آخرین بار با همسر یکی از کارمندانش به نام فریبا قرار ملاقات داشته است.

با افشای این ماجرا فریبا ۲۶ ساله بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت و راز قتل مدیر شرکت را برملا کرد.

وی در توضیح ماجرا گفت: من چند ماه قبل به‌عنوان کارمند در شرکت خصوصی مشغول به کار شدم و مدیر شرکت هم از کارم راضی بود. اما شوهرم که مرد بدبینی است گمان می‌کرد با مدیر شرکت رابطه پنهانی دارم. بارها به او گفتم اشتباه می‌کند اما قبول نمی‌کرد تا اینکه آخرین بار وقتی گوشی موبایلم را بررسی کرد و عکس‌های صاحب شرکت را که در حال برگزاری جلسه در شرکت بود دید عصبانی شد.

من به او گفتم از برگزاری جلسات در شرکت عکس گرفته‌ام و به همین خاطر عکس‌های مدیر شرکت در گوشی‌ام است اما او حرفم را قبول نمی‌کرد.

شوهرم آخرین بار با مدیر شرکت قرار ملاقات گذاشت و برای صحبت کردن با او از خانه بیرون رفت. اما وقتی عصر به خانه برگشت هراسان بود و گفت دیگر حق ندارم برای کار کردن به شرکت بروم.

به دنبال اظهارات زن جوان، شوهر ۳۰ ساله‌اش به نام نادر بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل مدیر شرکت اعتراف کرد و گفت: مدتی بود همسرم در شرکت خصوصی مشغول به کار شده بود. اما در این مدت گمان می‌کردم به من بی‌اعتنا شده است.

من فکر می‌کردم او با مدیر شرکت که پسر جوانی بود رابطه پنهانی دارد. آخرین بار وقتی عکس‌های او را در گوشی موبایل همسرم دیدم عصبانی شدم بعد با او قرار ملاقات گذاشتم.

وقتی با ماشین دنبالم آمد گفت با همسر من هیچ رابطه پنهانی ندارد. حتی گفت اگر راضی به کار کردن همسرم نیستم لازم نیست دیگر برای کار به شرکت بیاید. اما با هم درگیر شدیم و من با چاقویی که همراه داشتم چند ضربه به او زدم.

سپس ماشین او را ترک کردم و به خانه برگشتم.

به‌دنبال اعترافات مرد بدبین وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و برایش کیفرخواست صادر شد و پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. وی بزودی محاکمه می‌شود.این در حالی است که اولیای دم برای وی درخواست قصاص کرده‌اند.

منبع: روزنامه ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.