رضا مراد صحرایی کیست و اهل کجاست +سوابق و تحصیلات

0

رضا مراد صحرایی کیست و اصالتا اهل کجاست ، سوابق و تحصیلات سرپرست وزارت آموزش و پرورش

بیوگرافی و زندگینامه رضا مراد صحرایی

 سوابق رضا مراد صحرایی  بیوگرافی رضا مراد صحرایی  بیوگرافی سیاستمداران  اخبار آموزش و پرورش  وزیر آموزش و پرورش کیست  رئیس دانشگاه فرهنگیان

در پی استعفای یوسف نوری از وزارت آموزش وپرورش، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور با پذیرش این استعفا، رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش انتخاب کرد.

رضا مراد صحرایی متولد ۱۳۵۵ و دکتری زبان‌شناسی از دانشگاه علامه طباطبایی و استاد تمام این دانشگاه است که از اردیبهشت سال گذشته به عنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان انتخاب شد.

رضا مراد صحرایی اهل شهرستان دلفان لرستان و دانش آموخته دانش‌سرای تربیت معلم شهید رجایی نورآباد می باشند.

سوابق کاری و شغل های قبلی رضا مراد صحرایی

سرپرستی معاونت فرهنگی بنیاد شهید حدفاصل سال‌های ۸۸ تا ۸۹، معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی بین سال‌های ۹۰ تا ۹۴ و معاونت آموزشی بنیاد سعدی از جمله مهمترین سوابق مدیریتی صحرایی است.

صحرایی همچنین عضو شورای علمی بنیاد سعدی و نماینده شورای انقلاب عالی انقلاب فرهنگی در کمیسیون اجرایی ماده ۱۵ قانون اساسی و عضو پیوسته انجمن جهانی مطالعه زبان کودک است.

صحرایی علاوه بر فعالیت‌های متعدد اجرایی در دانشگاه علامه طباطبایی یکی از اعضای شورای برنامه ریزی و تألیف کتاب‌های درسی و جانشین شورای تألیف و برنامه ریزی منابع آموزش زبان فارسی در هند نیز بوده است.

عضویت در شورای فرهنگی دانشگاه شاهد و عضویت در اتحادیه جهانی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها و بازیگر در شورای مرکزی بسیج دانشجویی در فاصله سال‌های ۷۵ تا ۸۷ از دیگر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی صحرایی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.