قیمت شاهین در بورس کالا + شرایط ثبت نام – خرداد ۱۴۰۲

0

جدیدترین شرایط پیش فروش خودروهای شاهین (رهام) خرداد ۱۴۰۲ اعلام شد.

پیرو بخشنامه به شماره ۶۸۵۷۳ به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در سامانه یکپارچه عرضه خودرو در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به تغییر سفارش خود از محصولات سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا اقدام نموده اند و درخواست تحویل خودرو ایشان در طرح زمستان سال ۱۴۰۲ تائید گردیده می رساند شرایط فروش محصولات به شرح ذیل اعلام می گردد. بدیهی است جهت سایر متقاضیان که درخواست ایشان خودروی مذکور نبوده است متعاقباً اطلاع رسانی لازم صورت می پذیرد.

متقاضیان محترم حائز شرایطی کـه پیامـک امکـان واریـز وجـه بـرای ایشـان از طریـق سـامانه گـروه سـایپا ارسـال گردیـده اسـت مـیتواننـد از روز یکشـــنبه مــورخ ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ بــا مراجعــه بــه ســایت فــروش اینترنتــی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط ثبت نام پیش فروش شاهین سایپا / خرداد ۱۴۰۲
روش فروش مبلغ پیش پرداخت قیمت خودرو زمان تحویل
پیش فروش سایپا ۲۱۲.۵۸۳.۰۰۰ در زمان تحویل مندرج در قرارداد مهر تا آذر ۱۴۰۲

قیمت فروش فوری فوق العاده خودروی شاهین ۳۴۴.۷۴۷.۰۰۰ تومان اعلام شده است و فروش شاهین سایپا با رنگ سفید روز چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴ آغاز میشود.

فروش فوری شاهین سایپا
روش فروش قیمت خودرو رنگ زمان تحویل
فروش فوری سایپا سفید
فروش اقساطی شاهین سایپا
روش فروش قیمت خودرو مبلغ تسهیلات شرایط بازپرداخت محل تامین اعتبار زمان تحویل
فروش اقساطی سایپا

طبق اطلاعات رسمی سایپا مدل دنده ای رهام از موتور ۱.۵ لیتری M15 توربوی ۸ سوپاپ با ۱۰۸ اسب بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتن متر گشتاور بهره میبرد که نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخهای جلو منتقل میکند. این پیشرانه همان پیشرانه مورد استفاده در تیبا، ساینا و کوییک می باشد که به سیستم پرخوران مجهز شده است و البته کوئل‌های متفاوتی نسبت به M15 تیبا و ساینا و کوییک دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.