نصب دوربین روی البسه نیروهای شهربان، حریم‌بان و معبربان

0

مدیر عامل شرکت حریم‌بان و شهربان گفت: در بودجه ۱۴۰۲ اعتبار خوبی برای این مسئله پیش‌بینی شده است و بر همین اساس امسال شاهد نصب دوربین روی البسه نیروهای شهربان، حریم‌بان و معبربان خواهیم بود.

جلسه اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با حضور اعضا (سوده نجفی و مهدی بابایی)، حسین نظری؛ معاون خدمات شهری شهرداری تهران و مسعود رنجبریان؛ مدیر عامل شرکت حریم‌بان و شهربان شهرداری تهران در محل این شرکت برگزار شد.

مسعود رنجبریان مدیر عامل شرکت حریم‌بان و شهربان شهرداری تهران در حاشیه این جلسه با اشاره به اینکه ۲۳۰۰ نیروی اجرایی شامل شهربان، حریم‌بان و معبربان در این مجموعه فعال هستند، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که برای نیروهای این مجموعه پیگیری می‌شود تبدیل وضعیت آنهاست که با توجه به مصوبه مجلس و تبدیل نیروهای ایثارگر این کار آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۰۰ نفر از نیروهای شرکت شهربان و حریم‌بان شامل وضعیت تبدیل وضعیت و قانون اشاره شده می‌شوند گفت: بالغ بر ۳۸۰ پرونده آماده و به اداره کل منابع انسانی شهرداری تهران ارسال شده است که از این تعداد ۱۲۲ پرونده تأیید و به شرکت ارسال شده است و مابقی نیز در فرآیند کار اداری قرار دارند.

رنجبریان با اشاره به مسئله هوشمندسازی در شرکت شهربان و حریم‌بان تصریح کرد: در بودجه ۱۴۰۲ اعتبار خوبی برای این مسئله پیش‌بینی شده است و بر همین اساس امسال شاهد نصب دوربین روی البسه نیروهای شهربان، حریم‌بان و معبربان خواهیم بود.

وانتی‌ها و سدمعبری‌های سطح منطقه ۸ جمع‌آوری می‌شوند

مدیر عامل شرکت حریم‌بان و شهربان شهرداری تهران گفت: با نصب دوربین‌های هوشمند بر روی البسه نیروهای شهربان و حریم‌بان، شرایط بهتری را جهت رصد و نظارت بر عملکرد نیروها خواهیم داشت.

وی همچنین از نصب دوربین بر روی خودروهای شرکت شهربان و حریم‌بان خبر داد و افزود: این مسئله نیز به صورت جدی پیگیری می‌شود و انشاالله در سال این برنامه‌ها عملیاتی و اجرا خواهد شد.

رنجبریان با اشاره به بکارگیری پهباد جهت رصد بر حوزه حریم شهر تهران گفت: برای این موضوع نیز با یکی از مؤسسات وارد مذاکراتی شده‌ایم و انشاالله این مسئله نیز به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران نیز با اشاره به بخش نظارتی شورای شهر تهران بر عملکرد مجموعه خدمت رسان شهرداری از جمله شرکت شهربان و حریم‌بان گفت: امسال بودجه خوبی برای نصب دوربین بر روی لباس‌های نیروهای این شرکت پیش‌بینی شده است.

وی همچنین به موضوع فرهنگ‌سازی و آموزش نیروهای شرکت شهربان و حریم‌بان اشاره کرد و گفت: قاعدتاً با این مسائل می‌توانیم موانع، مشکلات و چالش‌های نیروها را کاهش بدهیم.

نجفی به موضوع پایش سلامت نیروهای شرکت شهربان و حریم‌بان اشاره کرد و افزود: یکی از موضوعاتی که برای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران حائز اهمیت است موضوع سلامت نیروهای شهربان و همچنین خانواده‌های آنهاست. در تلاشیم تا با برگزاری یک جلسه با مدیر عامل شرکت شهر سالم تمهیداتی را فراهم کنیم تا یکی از مجموعه‌های درمانی شهر تهران جهت ارائه خدمات به نیروهای شرکت شهربان و حریم‌بان در نظر گرفته شود.

منبع: مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.