گران‌ترین خودروهای گاراژ کریستیانو رونالدو

0

سه تا از گران‌ترین خودروهای گاراژ رونالدو بدون شک سه خودروی بوگاتی هستند؛ بوگاتی چنتو دیه‌چی، بوگاتی شیرون و بوگاتی ویرون. بوگاتی چنتو دیه‌چی گران‌ترین مدلی است که برای رونالدو ۹.۹ میلیون دلار قیمت دارد و پس از آن Chiron با قیمت ۲.۱۵ میلیون دلار و سپس ویرون با قیمت ۱.۷ میلیون دلار قرار دارند. این سه خودروی بوگاتی ستاره فوتبال بیش از ۱۳ میلیون دلار قیمت دارد.

https://cdn.iranjib.ir/images/gfzwsaroy8tfm4atdzwd.jpg

بوگاتی چِنتو دیه‌چی به معنی عدد «۱۱۰»، یک خودروی اسپورت موتور وسط ساخت شرکت بوگاتی اتومبیلز است که به تعداد محدودی تولید شده‌است. این خودرو در واقع ادای دِینی به بوگاتی ئی‌بی۱۱۰ و ۱۱۰ سالگی برند بوگاتی است. چِنتو دیه‌چی در واقع ۲۰ کیلوگرم سبک‌تر از بوگاتی شیرون بوده و با یک موتور کواد-توربوشارژ ۱۶ واتی با حجم ۸٬۰۰۰ سانتی‌متر مکعب، در رده ۱٬۵۷۸ اسب بخار نیرو در دور موتور ۷٬۰۰۰ دور بر دقیقه قرار می‌گیرد. از این خودرو تنها ۱۰ دستگاه ساخته شده‌است.

در ساخت چِنتو دیه‌چی از دو مدل شیرون و ئی‌بی۱۱۰ الهام گرفته شده‌است؛ یک رادیاتور کوچک نعل اسبی مشبک که در زیر چراغ‌های جلویی تعبیه شده، برگرفته شده از طراحی ئی‌بی۱۱۰ است. چراغ‌های ال‌ای‌دی جلویی باریکی که حتی در روز هم قابلیت روشن ماندن دارند، و شیارهای تیز روی بدنه خودرو، به آن یک ظاهر خشن داده‌است.

خودرو در عقب دارای هشت چراغ، اگزوزهای چهار لوله‌ای رنگ‌آمیزی شده به‌رنگ سیاه مات که در دو سوی دیفیوزر بزرگ واقع شده‌اند، یک بادشکن زیربدنه‌ای و یک باله عقبی معلق ثابت است. به سبب بهره‌گیری از فنون طراحی رایانه‌ای سه‌بعدی و بهره‌گیری از فناوری واقعیت مجازی، گروه طراحی تنها ۶ششماه برای طراحی چِنتو دیه‌چی زمان صرف کرده‌اند.

بوگاتی شیرون رونالدو اینستاگرام رونالدو ثروت کریستین رونالدو عکس بهترین ماشین رونالدو کلکسیون ماشین کریستیانو رونالدو ماشین کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان پولدارترین ورزشکار جهان قیمت بوگاتی قیمت بوگاتی چنتودیِچی

شتاب چِنتو دیه‌چی از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۲٫۴ ثانیه، صفر تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۶٫۱ ثانیه و صفر تا ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۱۳٫۱ ثانیه اتفاق می‌افتد که بیشینهٔ سرعت آن نیز به صورت نرم‌افزاری به ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده‌است. وزن خالص خودرو نیز ۱٬۹۷۶ کیلوگرم است.

معرفی کلکسیون ماشین کریستیانو رونالدو

  • ۱ – بوگاتی چانتودیچی
  • ۲ – بوگاتی شیرون
  • ۳ – بوگاتی ویرون
  • ۴ – لامبورگینی اونتادور
  • ۵ – مازراتی گرن کابریو
  • ۶ – رولزرویس فانتوم
  • ۷ – بنتلی کانتیننتال جی‌تی اسپید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.