سوختن 4 عضو خانواده بخاطر مخالفت با ازدواج

0

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری دختر 13 ساله در شیراز خبر داد که خانواده خود را به آتش کشید.

سرهنگ کاووس حبیبی اظهار داشت: در پنجم تیرماه سال جاری یک فقره آتش سوزی منزل در روستای “تفیهان” به پلیس اعلام و ماموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس در محل حاضر و در بررسی اولیه مطلع شدند یک باب منزل مسکونی ویلایی بنا به عللی نامعلوم دچار آتش سوزی شده و 4 نفر از اعضای خانواده (پدر، مادر و دو فرزند) درون منزل بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از آتش سوزی فوت کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: در ادامه تحقیقات در صحنه، کاراگاهان متوجه شدند که این خانواده دارای دو فرزند دیگر (دختری 14 و پسری 5 ساله) می‌باشند که در زمان بروز آتش‌سوزی در منزل حضور نداشته‌اند؛ لذا فرضیه‌ ارتکاب جرم توسط دختر فقدانی به دلایل اختلافات قبلی با خانوده‌اش شکل گرفت.

سرهنگ “حبیبی” تصریح کرد: ماموران سریعا تحقیقات فنی و اطلاعاتی خود را آغاز و مطلع شدند که دختر فقدانی خانواده ارتباط تلفنی با فردی از اتباع بیگانه دارد و در حال حاضر در یک باغ مخفی می‌باشند.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات شبانه‌روزی، 48 ساعت بعد از صحنه آتش‌سوزی، اتباع بیگانه 15 ساله را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران سریعا به باغ مورد نظر اعزام و دختر 14 ساله را نیز دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند، اظهار داشت: متهم (دختر 14 ساله) در بازجویی‌های تخصصی و پلیسی به آتش سوزی عمدی خانواده با نفت به کمک پسر مورد علاقه‌اش اعتراف و انگیزه خود را مخالفت پدر و مادرش برای ازدواج با وی عنوان کرد.

سرهنگ “حبیبی” خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را بر هم بزنند به شدت بر خورد خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.