کراس اوور ری را ایران خودرو در حال دریافت پلاک آزمایشی

0

خودرو ری را محصول جدید شرکت ایران خودرو که به عنوان اولین کراس اوور ملی معرفی می‌شود، پس رونمایی پرحاشیه در سال گذشته، حالا به مراحل تست فنی رسیده است.

بر اساس تصاویری که از مرکز تعویض پلاک برای خودروبانک ارسال شده است یک دستگاه از کراس اوور جدید ایران خودرو برای دریافت پلاک آزمایشی به این مرکز مراجعه نموده است.

این خودرو بر روی پلتفرم IKP1 طراحی و تولید شده و طبق اعلام شرکت ایران خودرو قرار است ری را با سه تیپ V1,V2,V3 و با دو موتور TU5P با 113 اسب بخار و یا TC7 با 168 اسب بخار به بازار عرضه کند. تیپ اول از گیربکس دستی 6 سرعته و دو تیپ دیگر از گیربکس اتوماتیک 6 سرعته استفاده می کنند.

کراس اوور ری را که در ابتدا با کد K125 شناخته می شد بر مبنای پلتفرم نسل اول پژو 2008 توسعه یافته است. ایکو ریرا بر روی پلتفرم بهبود یافته PF1 به نام IKP1 توسعه داده شده که پیش تر به عنوان زیرساخت تارا مورد استفاده قرار گرفته بود. بنابراین می توان انتظار داشت که ایکو ریرا از نظر ابعاد و اندازه در کلاس B همچون نیسان جوک، سیتروئن C3 و پژو 2008 قرار گیرد.

این خودرو در بهترین وضعیت از قابلیت هایی مانند دوربین 360 درجه، دوربین عقب، سیستم های AEB,ESC,TCS و BAS ، سیستم سرگرمی، صفحه نمایش لمسی، کیسه هوای جانبی وپرده ای، ترمز الکتریکی بهره مند است. لیست امکانات و آپشن های این خودرو قابل توجه است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.