معرفی سوپر GT کانورتیبل فیسکر رونین (عکس)

0

فیسکر، سازنده شاسی‌بلند تمام الکتریکی اوشن، عکس‌ها و اطلاعاتی را درباره مدل پرچمدار خود، یعنی رونین – Ronin- منتشر کرده است. این محصول، یک سوپر GT کانورتیبل است.

فیسکر رونین، هفته گذشته و در جریان Product Vision Day 2023 رونمایی شد. علاوه‌براین مدل، پیکاپ آلاسکا و محصول مقرون به صرفه Pear نیز رونمایی شد. فیسکر رونین یک بسته باتری دارد که به کمک آن ظرفیت پیمایش ۹۶۵ کیلومتری‌ را ارائه می‌دهد.

این شرکت اعلام کرده که رونین، یک سدان پنج نفره اسپرت است که سقف فلزی آن جمع می‌شود و عملکردی مشابه مرسدس‌بنز S کلاس کانورتیبل دارد. البته به جای سقف پارچه‌ای، از سقف فیبرکربن استفاده شده است.

طبق گفته شرکت فیسکر، این سقف تاشو به تلفن همراه هوشمند وصل می‌شود و با کمک آن قابل کنترل است. سقف جمع‌شده داخل صندوق جای می‌گیرد و سپس فضای کوچکی برای چمدان‌ها باقی می‌ماند. تمامی درها را می‌توان با تلفن همراه و از راه دور باز کرد. درها به صورت الکتریکی باز می‌شوند. درهای عقب به صورت پروانه‌ای باز می‌شوند.

تنها ۹۹۹ دستگاه از این خودرو به صورت دست‌ساز تولید می‌شود. قیمت پایه هرکدام ۳۸۵ هزار دلار است، که رده قیمتی مشابه به بنتلی کانتیننتال GTC مولینر W12 دارد.

فیسکر می‌گوید شتاب پیش‌بینی شده رونین به حدود ۲ ثانیه می‌رسد. حداکثر سرعت آن نیز برابر ۲۷۳ کیلومتر برساعت است. این شتاب به لطف وزن سبک خودرو، قدرت بیش از ۱۰۰۰ اسب‌بخاری، قاب آلومینیومی و رینگ‌های ۲۳ اینچی فیبر کربن ایجاد می‌شود.

هنریک فیسکر، مدیرعامل شرکت فیسکر، می‌گوید که این سدان برای افرادی طراحی شده که عاشق رانندگی هستند و همزمان از هنر و طراحی ظاهری خودرو نیز لذت می‌برند. هدف این شرکت، ساخت یک خودروی گرندتور کلاسیک بوده که برای قرن ۲۱ به روز شده است و برای مشتریانی طراحی شده که می‌خواهند با یک بار شارژ از لس‌آنجلس به ناپا بروند.

فیسکر اشاره کرده که خودروی رونین، استانداردهای جدیدی را برای تجملات تعیین کرده و از مواد اولیه قابل بازیافت استفاده شده است.

یک نمایشگر ۱۷‌.۱ اینچی با وضوح بالا در قسمت صفحه کیلومتر تعبیه شده است.

رزرو خودروی فیسکر رونین در سایت این خودروساز دردسترس است. ۲ هزار دلار پیش‌پرداخت برای اولین سفارش دریافت می‌شود و سپس ۱۰۰۰ دلار دیگر باید پرداخت.

مترجم : باما

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.