فعال سازی promotion  اینستاگرام

0

۱.مطمئن شوید که یک حساب کاربری در اینستاگرام دارید

قبل از شروع خرید پیج اینستاگرام خود ، مطمئن شوید که حساب اینستاگرامی که قصد خرید آن را دارید دارای حالت تجاری است. اگر از یک حساب شخصی اینستاگرام برای تجارت خود استفاده می کنید ، جابجایی به یک حساب کاربری در واقع بسیار آسان است. در گوشه پایین سمت راست صفحه اصلی ، نماد شخص و سپس چرخ در گوشه سمت راست بالای صفحه را انتخاب کنید. با این کار می توانید به صفحه گزینه ها بروید و در آنجا می توانید گزینه  انتقال به حساب تجاری را انتخاب کنید.

  1. حساب خود را زیبا کنید

از آنجا که چنین پلتفرمی بصری هستند ، حسابهای ناقص اینستاگرام جذاب نیستند. تا جایی که بهتر است تعداد افراد کمتری برای ایجاد نمایه کامل بیشتر از تعداد افرادی باشد که به یک مشخصات ناقص می رسند.

برای تکمیل حساب کسب و کار خود ، جزئیات مفیدی درباره کسب و کار خود وارد کنید ، از عکس حساب با کیفیت بالا استفاده کنید و مطمئن شوید که رزومه اینستاگرام خود را با مشخصات مزیتی مارک خود نوشته اید. همچنین ، یک لینک به وب سایت خود یا یک صفحه فرود خاص در رزومه خود قرار دهید.

از این طریق فالوور اینستاگرام شما وفاداری و اعتماد بیشتری نسبت به کسب و کار شما پیدا خواهد کرد.

۳.خود را قابل مشاهده کنید

اگر آنها نتوانند شما را پیدا کنند ، نمی توانید حساب اینستاگرام خود را تبلیغ کنید و فالورهای بیشتری کسب کنید! بنابراین کافی است دوباره بررسی کنید تا از عمومی بودن حساب خود اطمینان حاصل کنید. در غیر این صورت ، فقط کسانی که از قبل دنبال می کنند می توانند پست های شما را مشاهده کنند.پس یکی از نکات مهم خصوصی یا عمومی بودن پیج شماست.

خوب ، اکنون که ما از این اصول مراقبت کردیم ، وقت آن است که بحث کنیم که چگونه حساب اینستاگرام خود را بدون صرف هزینه به طور موثر تبلیغ کنید.

  1. از طریق ایمیل

گنجاندن آیکون های شبکه های اجتماعی بر روی سیستم عامل های مورد استفاده در زیر صفحه ایمیل های بازاریابی یا حتی در امضای ایمیل منظم ، می تواند مفید باشد. البته این امر باعث تبلیغ خارجی حساب کاربری اینستاگرام شما نمی شود ، اما به مخاطب شما امکان دسترسی دیگر به حساب شما را می دهد. علاوه بر این ، تصور می کنم که بخشهایی از لیست ایمیل شما وجود دارد که یا مشتریانی وفادار هستند و یا مشتری بالقوه بسیار واجد شرایط ، بنابراین احتمال ورود آنها از طریق یکی از ایمیل های شما به حساب اینستاگرام شما بیشتر است.

  1. در وب سایت خود

در این مرحله ، کاربران انتظار دارند که آیکون های شبکه های اجتماعی در وب سایت مشاغل ، معمولاً در قسمت پایین صفحه قرار بگیرند ، بنابراین مطمئن شوید که این آیکون ها و پیوندها را به دسته های خود اضافه کنید. علاوه بر این ، اگر تجارت شما وابستگی زیادی به جلوه های بصری دارد (مانند عکس های قبل و بعد ، مناظر زیبا ، طراحی داخلی و غیره) ؛ اگر عکاس یا حتی برنامه ریز گالری هستید. یا اگر یک خوراک محصول در اینستاگرام دارید ، ممکن است بخواهید صفحه ای داشته باشید که فید اینستاگرام شما در آن تعبیه شده باشد. در اینجا سه ​​روش رایگان برای پیوند دادن صفحه وب سایت خود به فید اینستاگرام وجود دارد:

۶.از طریق شبکه های اجتماعی دیگر

اگر در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر یا لینکدین  تعداد زیادی فالوور یا میزان تعامل زیاد دارید ، از این سیستم عامل ها به عنوان ابزار تبلیغات متقابل برای حساب اینستاگرام خود استفاده کنید. شما می توانید این کار را با استفاده از نرخ کلیک مستقیم ، ترویج پیوند به بیوگرافی اینستاگرام یا اشتراک گذاری جدیدترین عکس ها و فیلم های اینستاگرام خود در این سیستم عامل ها انجام دهید. از آنجا که افراد زیادی در بیش از یک شبکه اجتماعی فعال هستند ، احتمالاً می توانید برخی را ترغیب کنید تا شما را در اینستاگرام دنبال کنند.

  1. با خانواده و دوستان خود شروع کنید

این توصیه به ویژه برای مشاغل کوچک یا محلی یا کسانی که تازه کار خود را با بازاریابی در اینستاگرام آغاز می کنند بسیار مفید است. ارتباط با خانواده و دوستان به شما کمک می کند تعهد اولیه خود را بدست آورید و آنها (امیدوارم) از تبلیغ حساب شما در شبکه های خود بسیار خوشحال شوند. حتی اگر آنها حساب شما را مستقیماً تبلیغ نکنند ، تعاملات آنها با حساب شما در خبرمایه آنها ظاهر می شود و پیروان آنها ممکن است شما را از این طریق پیدا کنند و این یک قابلیت جذاب است.

  1. نامزدی را در اولویت قرار دهید

شاید بهترین راه برای تبلیغ حساب اینستاگرام خود از طریق تعامل واقعی باشد. کاربران دوست دارند احساس شنیده شدن داشته باشند ، بنابراین هرچه بیشتر با نظرات آنها درگیر شوید ، نظرات و افکار بیشتری دریافت خواهید کرد. اما فقط به تعهد خود واکنش نشان ندهید. پست های طرفداران خود را لایک کنید و فعالانه نظر دهید و آنها را دنبال کنید. هر یک از این تعهدات ضمن تقویت ارتباط شما با مخاطبان و ایجاد اعتماد ، به طور ارگانیک حساب اینستاگرام شما را ارتقا می دهد.

  1. محتوای تولید شده توسط کاربر را درخواست و به اشتراک بگذارید

محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند ضمن ارتقا تجارت شما ، باعث افزایش جذابیت پیج اینستاگرام شما شود. هیچ شکلی از محتوای تبلیغاتی بهتر از مشتریان واقعی نیست. علاوه بر این ، هنگامی که محتوای آنها را به اشتراک می گذارید ، آنها احتمالاً آن را برای دیدن دنبال کنندگان خود بازنشر می دهند و باعث افزایش بیشتر دسترسی شما می شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.