وانت پیکاپ جی ام سی ویگاس 7 پلاس در راه بازار ایران

0

واردات پیکاپ ویگاس پلاس به ایران

خریداران S350، به خصوص آن مشتریانی که با شرکت ریگان خودرو، سروکار داشته‌اند، احتمالا از شنیدن این خبر ناراحت می‌شوند! اما باید بگوییم که JMC می‌خواهد دوباره به کشورمان برگردد.

 انواع پیکاپ در ایران
 بهترین پیکاپ در ایران
 قیمت پیکاپ چینی
 بهترین وانت پیکاپ
 جدیدترین خودرو چین در ایران
 جدیدترین خودروهای وارداتی
 JMC Vigus Plus
 اخبار ریگان خودرو
 شرایط فروش ریگان خودرو
 شرکت ریگان خودرو
 قیمت محصولات ریگان خودرو
 محصول جدید ریگان خودرو
 مدیرعامل ریگان خودرو

اگرچه S350 و حتی ریگان کوپا، محصولات قابل دفاعی بودند اما پس از عرضه ناموفق و پرحاشیه این خودروها توسط شرکت ریگان و باتوجه به خدمات پس از فروش بسیار ضعیفی که این شرکت در اختیار مشتریانش قرار می‌داد، این روزها خریداران ایرانی، دیگر تمایل چندانی به استفاده از محصولات این شرکت ندارند.

اما علی‌رغم این موضوع، یکی از شرکت‌های خودروساز ایرانی، دوباره به سراغ JMC رفته و می‌خواهد محصول کاملا جدیدی را از این شرکت، به کشورمان بیاورد. خودرویی که با نام JMC VIGUS 7 PLUS شناخته می‌شود.

مشخصات فنی ویگاس 7 پلاس

قبل از هر چیز باید بدانید که جی‌ام‌سی ویگاس، همان خودرویی است که نسل‌های اولیه آن، با نام جی‌ام‌سی تایگر به بازار جهانی معرفی شده بود و در سال‌های اخیر، حتی زمزمه‌هایی مبنی بر مونتاژ آن در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید شنیده می‌شد اما این محصول، هیچگاه در کشورمان به تولید نرسید.

اما دوباره به پیکاپ ویگاس برگردیم، خانواده ویگاس هم‌اکنون سه نسخه مختلف دارد؛ ارزان‌ترین نسخه، با نام ویگاس فروخته می‌شود. یک پله بالاتر از آن، ویگاس پلاس قرار دارد که البته در برخی بازارهای صادراتی، با نام TIGER 7 هم فروخته می‌شود. البته ویگاس پلاس در بازار چین، با نام بومی YUHU 7 بدست مشتریان می‌رسد. گران‌ترین عضو خانواده ویگاس، نسخه‌ای است که با نام ویگاس پرو (VIGUS PRO) معرفی شده اما در برخی بازارهای صادراتی، آنرا با نام TIGER 9 هم می‌شناسند و در بازار چین نیز با نام YUHU 9 عرضه می‌شود. حالا که با هر سه عضو خانواده ویگاس آشنا شدید، باید بگوییم که محصول میان‌رده این خانواده، یعنی ویگاس پلاس، راهی بازار ایران شده است.

ابعاد و اندازه‌های ویگاس پلاس

نوع مدل دو دیفرانسیل
طول خودرو 5288 میلیمتر
عرض خودرو 1905 میلیمتر
ارتفاع خودرو 1835 میلیمتر
فاصله محوری 3085 میلیمتر
حجم باک 67 لیتر

*اطلاعات فوق از سایت خودروساز گردآوری شده است.

در بازار چین، جی‌ام‌سی ویگاس پلاس هم با موتور بنزینی و هم با موتور دیزلی، فروخته می‌شود و برای هر دو مدل نیز، گیربکس اتومات و سیستم محرکه دو دیفرانسیل، بصورت سفارشی است. با فرض اینکه نسخه بنزینی پیکاپ ویگاس پلاس به کشورمان خواهد آمد، مشخصات فنی این خودرو بصورت جدول زیر خواهد بود:

مشخصات فنی ویگاس پلاس

کد موتور JX4G20A6L
نوع موتور 2.0 لیتری توربو
قدرت 220 اسب بخار
گشتاور 350 نیوتن متر

*اطلاعات فوق از سایت خودروساز گردآوری شده است.

جی‌ام‌سی ویگاس پلاس، هم با گیربکس 6 دنده دستی و هم با گیربکس 8 دنده اتوماتیک (AT8) قابل سفارش است اما هنوز مشخص نیست که کدام گیربکس، در نسخه ویژه بازار ایران، وجود دارد.

قیمت ویگاس پلاس

در بازار چین، قیمت پیکاپ ویگاس پلاس، بستگی به نوع موتور، نوع گیربکس و نوع سیستم محرکه انتخابی آن دارد اما بصورت کلی، قیمت این پیکاپ از حدود 100 هزار یوآن شروع شده و حداکثر نیز به 133 هزار یوآن می‌رسد. به عبارت بهتر، قیمتش حدود 14 تا 18 هزار دلار است./باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.