بیوگرافی سامان دارابی بازیگر + عکس و همسر

0

سامان دارابی بیشتر در تئاتر فعالیت داشته تا در سینما و تلویزیون و حتی در بزرگداشت هفته تئاتر در سال ۸۸ لوح تقدیر بازیگری نیز دریافت کرده است.وی در حال حاضر در سریال«خانه امن»هنرنمایی میکند. او در این سریال در نقش مرتضی از نیروهای کمال می باشد.

همسر ستاره حسینی بیوگرافی ستاره حسینی اینستاگرام ستاره حسینی اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران بیوگرافی بازیگران ماشین بازیگران ایرانی عکس جدید بازیگران

سامان دارابی متولد 1361 در تهران است. وی فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه آزاد است، آغاز فعالیتهای هنری اش با تئاتر بوده و در نمایشهای زیادی به روی صحنه رفت و مفتخر به دریافت جوایز گوناگونی شد. در آموزشگاه سینمای ایران به کار تدریس بازیگری و نیز کارگردانی اشتغال دارد.
زندگینامه سامان دارابی

سامان دارابی در آموزشگاه سینمای ایران به کار تدریس بازیگری و نیز کارگردانی اشتغال دارد. پیش تر او پیشنهاد تدریس در دانشگاه آزاد را به دلیل دستمزد پائین آن رد کرده بود.

آغاز فعالیتهای هنری سامان دارابی با تئاتر بود. به گفته خودش در انتخاب نقشهایش برای تئاتر بسیار حساس است و سعی می کند نقشهای شبیه به هم را به هیچ وجه بازی نکند. او در نمایشهای زیادی به روی صحنه رفت و مفتخر به دریافت جوایز گوناگونی شد. کاندیدای بهترین بازیگر مرد در سی و سومین جشنواره تئاتر فجر در سال ۹۳، دریافت لوح تقدیر بهترین بازیگری مرد برای بازی در تئاتر معرکه اهل طرب، تقدیر از وی در ششمین جشنواره تئاتر تجربه در سال ۸۱ گوشه ای از افتخارات سامان دارابی برای سالها فعالیت در عرصه تئاتر کشور بود.

سامان به گفته خودش سعی می کند بیشتر وقتش را برای تئاتر بگذارد تا بازی در فیلمهای سینمائی و تلویزیونی. حضور او در مدیومهای سینما و تلویزیون بسیار محدود بوده است، هرچند از نظر او بازیگری تمام عشق و علاقه اوست و برایش فرقی نمی کند که در سینما باشد یا تئاتر و تلویزیون و او برای بازی نقشی در سینما و تلویزیون به اندازه ایفای نقشی در تئاتر، حساس و سخت گیر است. اما سعی دارد بیشترین تمرکز و حواسش را برای کار تئاتر بگذارد.

اولین حضور سامان دارابی در تلویزیون به فیلم زیر بازارچه به کارگردانی محمد عمرانی برمی گردد که در سال ۸۰ از تلویزیون پخش شد. وی پس از آن در سریالهای متعددی به ایفای نقش پرداخت که از این میان مشهورترین شان معمای شاه و تبریز در مه بود.

 بیوگرافی سامان دارابی همسر سامان دارابی اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران بیوگرافی بازیگران ماشین بازیگران ایرانی

ماشین سامان دارابی در سریال گسل

وی با سریال گسل بود که در تلویزیون بیش از پیش دیده شد. تهیه کننده این سریال محسن چگینی چند کار سامان دارابی را در تئاتر دیده بود و او را بر ای بازی در گسل به کارگردان فیلم علیرضا بذرافشان معرفی کرد. به گفته خود سامان حضور محدود او که به چند سکانس کوتاه ختم می شد، باعث شد که آنطور که باید در فیلم دیده نشود ولی با این حال کارگردان از حضور و بازی او در فیلم بسیار راضی بود. اوج هنر سامان دارابی را می توان مربوط به سریال گسل و بازی در نقش شوکت دانست که باعث دیده شدن و شهرت وی شد. او در سریال نقش فردی به اسم شوکت را بازی می کرد که با تکیه کلام بچه زرنگ تیرون شناخته می شد. گسل یک فیلم درام حادثه ای و کمدی است که در آن بازیگرانی چون: بیژن امکانیان و سام درخشانی نیز حضور داشتند.

بیوگرافی سامان دارابی همسر سامان دارابی اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران بیوگرافی بازیگران ماشین بازیگران ایرانی
ازدواج سامان دارابی

سامان دارابی هنوز ازدواج نکرده و همدم تنهایی او سگ خانگی اش ملوس است که بسیار دوستش دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.