پیکاپ جدید VGV محصول سینوتراک چین در راه بازار

0

VGV یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت سینوتراک چین است که به تولید خودروهای سبک اختصاص دارد. یکی از محصولات این برند با نام VGV U75 Plus، طی ماه‌های آتی به بازار ایران عرضه خواهد شد. این شرکت در حال حاضر دو کراس‌اوور و یک پیکاپ در سبد محصولاتش دارد، با این حال در آینده شاهد محصولات بیشتری از برند VGV‌ خواهیم بود. یکی از این محصولات، پیکاپ جدید این شرکت با پیشرانه دو لیتری توربودیزل است.

بنابر اخبار رسانه‌های چینی، پیکاپ VGV به پیشرانه دو لیتری توربودیزل و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک مجهز خواهد بود. این شرکت چینی تصمیم دارد تا پیکاپ خود را با آرایش‌های آفرود، مسافری و تجاری به بازار عرضه کند. گیربکس‌های دستی و اتوماتیک نیز برای این پیکاپ قابل انتخاب هستند. سیستم تعلیق این پیکاپ نیز از ترکیب فنرهای شمش و مولتی لینک یا چند اتصاله استفاده می‌کند. شرکت VGV‌ قصد دارد در آینده نزدیک نسخه الکتریکی این پیکاپ را روانه بازار کند.

نسخه جدید پیکاپ VGV براساس پلتفرم این شرکت موسوم به R‌ توسعه یافته است. این پیکاپ که هنوز اسم مشخصی ندارد، نسبت به VGV VX7 طراحی جذاب‌تر و بهتری دارد. شرکت VGV‌ قصد دارد تا با ارائه طراحی جالب‌تر برای محصول خود، مشتریان بیشتری را به سمت محصول خود بکشاند.

از آنجایی که این پیکاپ در حال حاضر یک نمونه آزمایشی به حساب می‌آید، فضای داخلی خودرو نامرتب به نظر ‌می‌رسد و سیم‌ها قابل مشاهده هستند. با این حال می‌توانیم سبک طراحی داخلی این پیکاپ جدید را ببینیم. کنسول مرکزی کلی از خطوط مستقیم استفاده می کند، قسمت میانی یک صفحه کنترل مرکزی بزرگ و مستطیل شکل است که زیر آن پنل کنترل تهویه قرار دارد.. شکل اهرم دنده الکترونیکی نشان می دهد که این پیکاپ جدید دارای مدل گیربکس اتوماتیک است و پدال‌های تعویض دنده در جلوی فرمان چند منظوره نیز می‌تواند این موضوع را تایید کند. همچنین دو دستگیره در جلوی اهرم تعویض دنده وجود دارد که انتظار می‌رود عملکرد سوئیچینگ حالت رانندگی یا حالت انتقال قدرت باشد. زمان عرضه این خودرو هنوز مشخص نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.