بررسی کامیون کمپرسی C7H 440 پیلسان

0

قیمت کمپرسی پیلسان در تابستان 1402

همزمان با اعلام شرایط فروش پیلسان ویژه شهریورماه، قیمت جدید کامیون کمپرسی 440 که در نمایشگاه حمل‌و‌نقل و لجستیک تهران 1401 رونمایی شده بود، نیز مشخص شده است. از آن جایی که موتور و گیربکس این محصول با کشنده 440 قدیم پیلسان مشابه بوده و همچنین اتاقک آن طبق  مدل مانتی جی ای با سقف نرمال طراحی شده، نام آن از این مدل گرفته شده است.

کمپرسی 440 پیلسان، که بعد از کشنده C7H، حالا دومین محصول جدید این شرکت، از خودروسازی SITRAK محسوب می‌شود، از پاییز 1402 و با قیمت قطعی 5 میلیاردو 200 میلیون تومان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مشخصات فنی کمپرسی پیلسان

 شرایط فروش کشنده پیلسان
 قیمت کامیون پیلسان
 کامیون پیلسان ساخت کجاست
 کشنده پیلسان 480
 مشخصات کامیون پیلسان
 کامیون کمپرسی پیلسان
 مجله ماشین سنگین

کامیون کمپرسی C7H پیلسان، یکی از قوی‌ترین کمپرسی‌های بازار بوده که جفت محور است و با وجود شاسی و زیربندی فولادی قوی، می‌تواند برای کارهای سختی مانند عملیات معدنی، مورد استفاده قرار گیرد. شاسی آن تحت لیسانس برند مان است و مقاومت کششی بالایی دارد. مجموع وزن ناخالص پیلسان 440 جدید به 41 تن می‌رسد و وزن خالصش 16.800 تن است.

نیروی موردنیاز محصول جدید پیلسان، از طریق پیشرانه 6 سیلندر خطی تامین می‌شود که مجهز به توربوشارژ  شرکت holset و اینترکولر است. این پیشرانه 11 لیتری می‌تواند 440 اسب‌بخار قدرت و 2100 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. نیروی تولید شده از طریق گیربکس AMT با ریتاردر پنج مرحله ای، به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این گیربکس محصولی از شرکت آلمانی ZF است.

امکانات کمپرسی 440 پیلسان

 صاحب شرکت پیلسان  قیمت کامیون پیلسان  مشخصات کامیون پیلسان  قیمت انواع کامیون و کامیونت  بهترین کامیون های ایران

ویژگی‌ها و تجهیزات این کامیون عبارتند از گرم کن سیستم کنترل آلایندگی SCR، کاتالیزور هوشمند، سیستم بهینه مصرف سوخت(Eco Switch)، ترمز بادی دو مداره مستقل، ABS، سیستم الکتریکی توزیع نیرو ترمز (EBS) ، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری (ESC) ، ترمز اگزوز و ترمز اتوماتیک موتور (EVB) ، ترمز دستی بادی، ترمز اضطراری هوشمند AEBS، جک هیدرولیک برند HYVA، مخزن سوخت 600 لیتری، کابین لوکس سری C7H-F، یک تخت خواب عریض، تعلیق بادی صندلی راننده، دارای تاییدیه استحکام کابین R29 و … .

نویسنده : مریم سادات نوری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.