کادیلاک CT5 مدل 2025 ،سدان لوکس آمریکایی +عکس

0

کادیلاک به‌تازگی مدل 2025 فیس لیفت CT5 را به بازار معرفی کرد. این سدان حالا چهره نسبتاً جدید و امکانات تازه مثل نمایشگر عریض 33 اینچی دارد.

کادیلاک که مدتی قبل اسکالید IQ مدل 2025 را به نمایش گذاشت، طی نمایشگاه خودرو بین‌المللی دیترویت 2023 از مدل 2025 سدان CT5 رونمایی کرد. این خودروساز آمریکایی البته صرفاً به معرفی نسخه استاندارد این خودرو پرداخته و ارائه جزئیات درباره CT5-V و CT5-V بلک‌وینگ را به تاریخ دیرتری موکول کرده است. جزئیات این مدل را می‌توانید در آینده در اخبار خودرو دنبال کنید.

 CADILLAC CT5 2025  قیمت کادیلاک CT5  مشخصات کادیلاک CT5  محصولات جدید کادیلاک  خودروی کادیلاک  شرکت کادیلاک  مشخصات کادیلاک  مدیر عامل کادیلاک

جزئیات مدل 2025 فیس لیفت کادیلاک CT5

سی تی ۵ مدل جدید تغییراتی جزئی در طراحی نمای جلو را با خود به همراه دارد یا به عبارتی دیگر، فیس لیفتی کمتر محسوس را تجربه کرده است. این سدان آمریکایی حالا از جلوپنجره‌ای بزرگ‌تر با الگو مشبک مشکی براق و حاشیه کرومی برخوردار شده است. چراغ‌های مستطیلی جدید آن هم در گوشه‌‌های بیرونی قرار گرفته‌اند، در حالی که المان‌های نور عمودی به همین واسطه به آن‌ها اضافه شده است. تغییراتی در قسمت پایینی پنل جلو هم دیده می‌شود که همه در کنار یکدیگر چهره نسبتاً جدیدی را برای این سدان لوکس به وجود آورده‌اند.
نسخه اسپرت کادیلاک CT5 مدل 2025 جلوپنجره‌ای تمام مشکی دارد که در آن اثری از تریم کرومی نسخه استاندارد نیست. در قسمت پایینی پنل جلو آن هم طراحی متفاوتی با الگو مشبک هماهنگ با جلوپنجره به چشم می‌خورد. با این حال، چه در نسخه استاندارد و چه در نسخه اسپرت تغییری در نمای عقب صورت نگرفته است.

پس از نمای بیرونی، نوبت به به‌روزرسانی کابین این سدان لوکس کادیلاک می‌رسد. اکنون در داشبورد این خودرو آمریکایی یک نمایشگر منحنی ال‌ای‌دی 33 اینچی جا گرفته است که برای تمامی نسخه‌ها به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود. این نمایشگر عریضِ 9K هم نقش سیستم اطلاعات و سرگرمی را ایفا می‌کند و هم نقش صفحه آمپر تمام‌دیجیتال.

 CADILLAC CT5 2025
 قیمت کادیلاک CT5
 مشخصات کادیلاک CT5
 محصولات جدید کادیلاک
 خودروی کادیلاک
 شرکت کادیلاک
 مشخصات کادیلاک
 مدیر عامل کادیلاک

کاربر می‌تواند از طریق نمایشگر به سرویس‌های مختلف گوگل از جمله دستیار هوشمند گوگل، گوگل پلی و گوگل مپس دسترسی داشته باشد و از رابط‌های اپل کارپلی و اندروید اوتو برای گوشی هوشمند خود استفاده کند. هات‌اسپات وای‌فای 5G هم در قالب آپشن با هزینه اضافی پیش رو مشتریان این محصول کادیلاک قرار می‌گیرد. کاربر همچنین توانایی شخصی‌سازی چینش بخش‌های نمایشگر مثل اپلیکیشن‌ها و آیکون‌ها را خواهد داشت و حتی می‌تواند اطلاعات موجود در قسمت صفحه آمپر را با توجه به ترجیحات خود تغییر بدهد.

کادیلاک سی تی 5 مدل 2025 دست راننده را در انتخاب حالت رانندگی خود باز می‌گذارد. به‌جز حالت‌های پیش‌فرض تور، برف/یخ و اسپرت، حالتی با نام MyMode در دسترس راننده قرار دارد که به او اجازه تنظیم المان‌های سواری خودرو خود را می‌دهد؛ مثل حس ترمز، صدای موتور و بازخورد فرمان. کادیلاک مدل 2025 سدان لوکس خود را با امکانات ایمنی جدیدی هم روانه بازار می‌کند. دستیار فرمان‌گیری در نقطه کور، ترمز اضطراری خودکار، دستیار هوشمند سرعت و تشخیص علائم رانندگی برخی از این امکانات هستند. همچنین سیستم سوپر کروز به‌عنوان آپشن در کنار بقیه امکانات موجود خواهد بود.

علی‌رغم تغییرات محسوس، چه در نمای بیرونی و چه در فضای داخلی، پیشرانه کادیلاک CT5 دست‌نخورده می‌ماند. این خودرو به‌صورت استاندارد با یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ عرضه می‌شود که قابلیت تولید قدرت 237 اسب بخار و گشتاور 349 نیوتن متر را دارد. پیشرانه دیگری هم که یک نمونه 3 لیتری توئین توربو V6 با قدرت 335 اسب بخار و گشتاور 549 نیوتن متر است در دسترس مشتریان گذاشته می‌شود. هر دو گزینه مذکور جهت انتقال نیرو محرکه به محور جلو یا هر دو محور (بسته به نسخه) از یک گیربکس اتوماتیک 10 سرعته بهره می‌گیرند.

کادیلاک CT5 مدل 2025 که هم‌اکنون قیمت رسمی آن مشخص نیست، در بهار آینده به فروش گذاشته خواهد شد.

The CT5’s powertrains carry over unchanged. The base turbocharged 2.0-liter four-cylinder produces 237 horsepower and 258 pound-feet of torque, while upgrading to the twin-turbo 3.0-liter V-6 brings 335 horsepower and 405 pound-feet. The CT5 is still rear-wheel drive as standard but offers all-wheel drive and routes power through a 10-speed automatic transmission.

The 2025 CT5 will be assembled at the Lansing Grand River plant in Michigan starting in the spring of 2024. Cadillac says pricing will arrive later, and we expect the new CT5 to start just north of $40,000. Cadillac also hinted that refreshed versions of the performance-oriented CT5-V and CT5-V Blackwing will be revealed later.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.