معرفی کادیلاک GT4 +عکس

0

آنچه می‌بینید مدل جدید کادیلاک GT4 است. یک کراس‌اور جمع‌‌وجور برای بازار خودروی چین.

قرار است کادیلاک GT4 در دو تیپ به فروش برسد؛ نسخه لوکس 25T و نسخه اسپرت 28T.

کادیلاک GT4 توسط سرمایه‌گذاری مشترک جی‌ام‌-سایک در چین ساخته می‌شود. پلتفرم آن هم E2 است، که توسط جنرال‌ موتورز توسعه پیدا کرده بود. قرار است این خودرو به جنگ رقبایی مانند ب‌ام‌و X1، آئودی Q3 و مرسدس‌بنز GLA برود.

این محصول با طول، عرض و ارتفاع 4633، 1878 و 1536 میلی‌متر، فاصله محوری 2800 میلی‌متر و وزن خالص 1610 می‌تواند در کلاس خود شاخص باشد. البته باید این را در نظر گرفته که کادیلاک فوق یک کراس‌اور محور جلو است.

به نظر می‌رسد کادیلاک با استفاده از طراحی چراغ‌‌های باریک و گلگیرهای سیاه سعی داشته نزدیک به مد روز باشد. در قسمت عقب سبک طراحی‌های T شکل کادیلاک به وضوح دیده می‌شود که حالا با روکش کروم جذاب‌تر شده است.

قرار است GT4 در دو تیپ به فروش برسد؛ نسخه لوکس 25T و نسخه اسپرت 28T. تیپ 28T با هدف اسپرت‌تر بودن طراحی شده است. سقف سیاه، آینه‌های سیاه، ستون‌های سیاه و جلوپنجره ماتریسی در کنار رینگ‌های آلیاژی Racy و کالیپرهای ترمز قرمز رنگ واقعاً جوان‌پسندانه است.

برخلاف بسیاری از مدل‌های حال حاضر بازار چین، کادیلاک GT4 یک خودروی بنزینی است. البته که گفته می‌شود نسخه‌های PHEV و تمام برقی آن به‌زودی تولید می‌شوند.

نسخه لوکس 25T دارای یک پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ است، که قدرتش 205 اسب‌بخار برآورد می‌شود. سرعت نهایی آن نیز 205 کیلومتر برساعت ثبت شده است. مدل اسپرت نیز با پیشرانه 2 لیتری توربو قدرتی برابر با 230 اسب‌بخار دارد، که سرعت نهایی آن را به 210 کیلومتر برساعت می‌رساند.

کادیلاک این خودرو را فقط در بازار چین به فروش می‌رساند و تا این لحظه خبری درباره صادرات به سایر کشورها منتشر نکرده است. کادیلاک GT4 در سه ماهه ابتدایی سال 2023 در چین عرضه می‌شود.

منبع : carnewschina.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.