آزمایش ناپایداری و فرمان‌ پذیری سایپا اطلس در تست گوزن+فیلم

0

در این ویدئو، پایداری و فرمان‌پذیری خودرو اطلس سایپا که در آستانه ورود به بازار است را می‌توانید ببینید.

 امکانات خودرو اطلس  شرایط فروش اطلس  قیمت اطلس  مشخصات اطلس  موتور اطلس چیست  موتور سایپا اطلس چیست  گیربکس سایپا اطلس چیست  حجم موتور سایپا اطلس  دفترچه راهنمای سایپا اطلس  قیمت اطلس G  محصولات جدید سایپا  تازه های خودرو در ایران

تست پایداری خودرو یکی از تست‌های پرطرفدار برای خریداران خودرو است.

فرمان‌پذیری و پایداری خودرو که در تست موس یا گوزن سنجیده می‌شود، چند صباحی است که در ایران نیز از سوی دو خودروسازی داخلی انجام و فیلم آن به نمایش درمی‌آید.

در ویدئویی که سایپا به تازگی منتشر کرده است می‌توانید خودرو اطلس را در تست گوزن ببینید هرچند که باید تاکید کنیم که این تست در شرایط استاندارد انجام نشده است.

دانلود

خودرو اطلس بر روی پلت فرم ایکس ۲۰۰ ساخته و تولید شده است و در نمای جانبی این محصول تفاوت آن چنانی با خودروهای کوییک و تیبا۲ مشاهده نمی شود چرا که قاب درب ها ثابت مانده است.

خودرو اطلس در نمای جلو و عقب با فیس لیفت و چهره جدید همراه شده و قرار است این خودرو در تیپ های مختلف به بازار کشور عرضه شود.

خودرو اطلس هم در طراحی عقب و هم در کابین شباهت های بسیاری با برخی خودروهای رنو در سال های نه چندان دور دارد.

خودرو اطلس از یک موتور ۱.۵ لیتری با چهار سیلندر و ۸ سوپاپ بهره می برد. موتور M15 GSI که بر روی خودرو اطلس قرار دارد به فناوری VVTI مجهز شده است که موجب می شود حداکثر گشتاور در دورهای پایین تری باشد و این اتفاق در استفاده شهری از خودرو اطلس، هم کاهش مصرف سوخت و هم افزایش توان حرکتی را به دنبال خواهد داشت./پرشین خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.