شاسی بلند GAC GS4 در راه ایران + عکس و مشخصات

0

شاسی بلند با کیفیت چینی GAC GS4 به شکل وارداتی به ایران خواهد آمد. در ادامه با مشخصات و امکانات گک GS4 آشنا خواهیم شد.

 شرکت راسا موتور خاورمیانه  جدیدترین خودروهای وارداتی  قیمت گک GS4  مشخصات گک GS4  تازه های خودرو در ایران  قیمت گک ترامپچی  مشخصات گک ترامپچی  قیمت گک GS8  مشخصات گک GS8  GAC GS4

خبرها حاکی از آن است که یکی از شرکت‌های واردکننده برای واردات شاسی بلند چینی GAC GS4 فرایند ثبت سفارش را انجام داده و این خودرو به‌زودی روانه بازار ایران خواهد شد. برند GAC در ردیف برندهای باکیفیت و بسیار خوب کشور چین قرار دارد و شاسی بلند گک جی اس ۴ نیز مدتی قبل به بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس عرضه شده است.

مشخصات فنی شاسی بلند GAC GS4

 GAC GS4
 قیمت گک GS4
 مشخصات گک GS4
 نمایندگی خودرو گک در ایران
 جدیدترین خودرو چین در ایران
 جدیدترین خودروهای وارداتی

شاسی بلند GAC GS4 با همان موتور 1.5 لیتری T-GDI که در کشورهای عربی عرضه شده، وارد بازار ایران خواهد شد. این موتور می‌تواند قدرتی برابر با 166 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی

 GAC GS4
 قیمت گک GS4
 مشخصات گک GS4
 نمایندگی خودرو گک در ایران
 جدیدترین خودرو چین در ایران
 جدیدترین خودروهای وارداتی

در حال حاضر مشخص نشده گک GS4 با چه مشخصاتی به بازار ایران خواهد آمد، اما نسخه فول این خودرو از امکاناتی چون 6 کیسه هوای ایمنی، تریم چرمی صندلی‌ها، سیستم نمایش فشار باد تایرها، سیستم کمکی کروز هوشمند، رادار هشدار تصادف از جلو، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط، سیستم کمکی حرکت در ترافیک، ترمز اضطراری خودکار، مولتی‌مدیا یا نمایشگر لمسی همراه با دوربین عقب و آینه الکتروکرومیک بهره می‌برد.

از سایر امکانات شاسی بلند چینی GAC GS4 نیز می‌توان به چراغ‌های مجهز به فناوری LED، چراغ‌های روشنایی در روز، ترمزهای ABS، EBD و BAS، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، باز و بسته شدن برقی آینه‌های جانبی همراه با گر‌م‌کن و چراغ راهنما، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سقف پانورامیک و کلاستر دیجیتالی اشاره کرد./چرخان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.