برند جدید JAECOO در راه ایران

0

در آوریل ۲۰۲۳، برند JAECOO اولین کار خود را انجام داد و توجه رسانه ها را از بیش از ۶۰ کشور و منطقه در سراسر جهان به خود جلب کرد. JAECOO در دوره ای از تحول در صنعت خودرو که هر قرن یک بار در آن رخ می دهد متولد می شود. این برند نوظهور آفرود منعکس کننده تغییرات جدید و ظهور خودروها، تجربه برتر، توسعه مستمر در بخش های بازار و طنین معنوی با کاربران است.

 تازه های خودرو در ایران  جدیدترین خودروها در ایران  جدیدترین خودرو چین در ایران  جدیدترین خودروهای وارداتی  مجله اتومبیل

زمانی که گروه کاربری شخصی‌شده نخبگان جدید شهری وارد شد، برند JAECOO که به طور جامع نیازهای شخصی گروه را برای محصولات خودرو و خدمات مسافرتی برآورده می‌کرد، به وجود آمد. نام JAECOO از ترکیب کلمه آلمانی “Jäger” و کلمه انگلیسی “Cool” الهام گرفته شده است، که نشان دهنده ماموریت JAECOO برای “اکتشاف و پشتکار” است، که با روحیه خود کاوشگری نخبگان شهری مدرن که به دنبال ماجراجویی معنوی و آینده باشکوه هستند، منطبق است.

اکنون ما به طور فزاینده ای آگاه هستیم که کاربران نه تنها برای حمل و نقل، بلکه برای دستیابی به ارزش های شخصی خود و نشان دادن شخصیت خود، وسایل نقلیه می خرند. با هدایت این روند بازار، JAECOO به عنوان یک SUV خارج از جاده شهری قرار گرفته است که به طور کامل نیازهای مسافرتی گروه کاربری را برای طعم بدیع و کاوش در فضای باز برآورده می کند و تجربه رانندگی شیک و شیک را به ارمغان می آورد. در همین حال، JAECOO نه تنها تجربه رانندگی نهایی را از طریق سیستم بی‌نظیر آفرود هوشمند ARDIS و طراحی کاربرپسند با جزئیات بسیار به ارمغان می‌آورد، بلکه تلاش می‌کند تا زنجیره نوآوری فناوری را در برابر جهانی شدن و عصر جدید ایجاد کند و اکوسیستم خودرویی جدیدی ایجاد کند.

در ماه سپتامبر اولین مدل سبک خارج از جاده JAECOO با نام JAECOO 7 در اروپای شرقی عرضه می شود و به تدریج در کشورهایی مانند مکزیک، عربستان سعودی و شیلی عرضه خواهد شد. همچنین در آینده در بازار آسیای مرکزی عرضه خواهد شد.

وقتی ماهیت وسایل نقلیه تغییر می کند و آینده هوشمندی مشخص می شود، زمان پیشی گرفتن برند نوظهورفرا رسیده است. درهای دنیای جدید از قبل باز شده است. آیا JAECOO به عنوان “افسانه در آسیای JAECOO مرکزی” عمل می کند و دنیای جدیدی را برای SUV های خارج از جاده باز می کند؟ صبر کنیم و ببینیم.

منبع:عصرخودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.