آغاز ثبت نام محصولات تراکتورسازی ایران – مهر 1402

0

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران اعلام کرد: به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت از امروز پیش فروش مهرماه تراکتور برای کشاورزان سراسر کشور آغاز شد.

ناصر قربانیان دیروز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این مرحله تعداد مشخصی از انواع تولیدات تراکتورسازی به کشاورزان، واحدهای تولیدی صنایع کشاورزی و مجموعه های که نیاز به تولیدات تراکتورسازی داشته باشند عرصه می شود.

وی با تاکید بر محدود بودن ظرفیت و منتفی شدن ثبت نام با تکمیل ظرفیت اضافه کرد: در زمان آماده تحویل شدن محصول، دعوتنامه جهت واریز باقیمانده بها صادر و برای ادامه روند، خریدار می باید مبلغ مذکور را پرداخت کند.

قربانیان با اشاره به اینکه در این مرحله از فروش با همکاری وزارت جهادکشاورزی ضریب، مکانیزاسیون استان ها استحصال و براساس میزان این ضرایب سهمیه استانی برای عرضه تراکتور در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: باتوجه به اینکه ضریب مکانیزاسیون در برخی از استان ها از نسبت بالایی برخوردار است و در تعدادی نیز مکانیزاسیون کشاورزی وضعیت مناسبی ندارد، برای توازن بخشی به ضریب مکانیزاسیون کشور و توزیع عادلانه تراکتور به عنوان اصلی ترین وسیله کشاورزی و در نتیجه افزایش بهره وری در بخش کشاورزی کشور، در این مرحله از عرضه تراکتور تخصیص و سهمیه بندی استانی در برنامه کاری قرار گرفته است.

وی از مواردی نظیر سطح زمین‌های زیر کشت( زراعی، باغی)، نوع کشت( دیمی یا آبی)، نوع فعالیت، دامداری، دامپروری به عنوان ملاک و معیار برای امتیاز دهی به متقاضیان برای قرارگیری در اولویت واگذاری نام برد و گفت: عدم خریداری تراکتور در ۱۰ سال گذشته یکی از ملاک ها با بالاترین امتیاز برای صدرنشینی در اولویت بندی است.

قربانیان به پرسش متداول کشاورزان نیز پاسخ داد و اظهار کرد: عرضه ادوات به کشاورزان در این مرحله نیز وجود دارد چرا که این اصل ما را در تشخیص کشاورز واقعی و مصرف کننده نهایی بودن متقاضی یاری می دهد اما به هیچ عنوان اجباری در واگذاری ادوات وجود ندارد.

سامانه فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به آدرس https://sale.itmco.ir/login تا ۲۷ مهر برای ثبت نام کشاورزان متقاضی تراکتور در دسترس خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.