فروش فوری شاین مکس ایران خودرو تحویل 90 روزه (فروردین 1403)

0

شرایط فروش و واریز وجه شاین مکش ایران خودرو اعلام شد.

شرایط فروش و واریز وجه شاین مکش ایران خودرو اعلام شد.شرایط واریز وجه شاین مکس ایران خودرو را در ادامه می‌بینید.

https://cdn2.tala.ir/content/blog/171272/81791890.jpg

فروش شایان مکس ایران خودرو در سامانه یکپارچه (آبان 1402)

گروه صنعتی ایران‌خودرو از آغاز عرضه شاین‌مکس (Shine Max) بنزینی در سامانه یکپارچه از دیروز سه شنبه دوم آبان تا ساعت 24 جمعه پنجم آبان‌ماه خبر داد.

ایران خودرو در راستای اجرای سیاست‌های وزارت صمت در بازار خودرو و افزایش عرضه، فروش محصول شاین‌مکس را از امروز سه شنبه دوم آبان‌ماه در سامانه یکپارچه آغاز کرد.

براساس این طرح در این مرحله شاین‌مکس بنزینی با موعد تحویل سه ماهه عرضه شده و در مرحله بعدی نسخه هیبریدی این محصول عرضه خواهد شد.

امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی شاین‌مکس در کنار خدمات پس از فروش در دسترس و سریع از مزایای محصول شاین‌مکس است که طبق پیش‌بینی کارشناسان صنعت خودرو و فعالان بازار، با استقبال بالای بازار روبه‌رو خواهد شد.

مبلغ پیش فروش این خودرو، 1 میلیارد تومان تعیین شده است.

سیر تا پیاز شاین مکس ایران خودرو

دانگ فنگ شاین مکس یک سدان لوکس است که نسخه اولیه آن سال ۲۰۱۸ وارد بازار جهانی شد. شاین مکس در دو نسخه با پیشرانه بنزینی و هیبریدی عرضه شده است.

مشخصات فنی شاین مکس ایران خودرو

در حال حاضر، برنامه بر این است که ابتدا مدل بنزینی عرضه شود و در مرحله بعد، مدل هیبریدی نیز روانه بازار گردد.

مدل بنزینی شاین مکس مجهز به موتور 1.5 لیتری چهارسیلندر توربوشارژر است که با استفاده از سیستم تزریق مستقیم سوخت GDI، توانایی تولید 190 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور را دارد. این مدل از گیربکس اتوماتیک 7 سرعته دوکلاچه WET بهره می‌برد و دارای 3 حالت رانندگی اسپرت، نرمال و اکو است. میزان مصرف سوخت این مدل در شرایط ایده‌آل حدود 6.2 لیتر در 100 کیلومتر اعلام شده است.

مدل هیبریدی شاین مکس نیز مجهز به موتور بنزینی 1.5 لیتری و موتور الکتریکی است که در مجموع 174 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس این مدل، نوع اتوماتیک مالتی مود است و میزان مصرف سوخت آن 4.3 لیتر در 100 کیلومتر اعلام شده است.

بنابراین شاین مکس در هر دو مدل بنزینی و هیبریدی، گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان به خودروهای سدان خانوادگی محسوب می‌شود.

امکانات رفاهی

فروش فوری شاین مکس ایران خودرو تحویل 90 روزه (فروردین 1403)

شاین مکس از آپشن‌های مختلفی نظیر کروز کنترل هوشمند و رادار نقطه کور بهره می‌برد.این خودرو دارای امکانات رفاهی مناسب و قابل قبولی است که به آنها اشاره میکنیم:

ترمز پارک برقی، کنترل ایستایی در سربالایی، رادار تغییر لاین، اتولایت و دی لایت، کنترل کشش، رادار تصادف جلو و عقب، دوربین عقب و ۳۶۰ درجه، کنترل پایداری، ترمز ضد قفل و کمکی، صندلی برقی جلو، اتو پارک، توزیع نیروی ترمز، صندلی گرم کن جلو، سنسور جلو و عقب، تر مز اظطراری، ماساژور صندلی جلو، آینه بغل برقی مجهز به گرم کن، ایربگ ۶ عدد، پانوراما، شارژر وایرلس، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک و سیستم تهویه اتوماتیک را داراست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.