آزاد شدن واردات خودرو برای جانبازان و ایثارگران

0

معاون حقوقی و پارلمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دولت مقدمات واردات خودرو به ویژه برای جانبازان را مهیا کرده و در ماه‌های آینده این امر به نتیجه خواهد رسید

محسن بزرگی در همایش حقوق شهروندی و تکریم حقوق ایثارگران در اردبیل، اظهار کرد: با مصوبه مجلس بحث واردات خودرو مطرح است که دولت در حال نهایی کردن ضوابط و مقررات آن است که برای جامعه ایثارگران امتیاز ویژه برای واردات خودرو در نظر گرفته شده است.

 بنیاد شهید و امور ایثارگران  محسن بزرگی کیست  رئیس بنیاد شهید کیست  رئیس بنیاد مستضعفان کیست  شرايط وارد كردن خودرو برای جانبازان

وی از صدور مجوز استخدام ۲۷ هزار نفر از جامعه ایثارگران خبر داد و تصریح کرد: فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در ردیف استخدامی بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارند که انتظار می‌رود با تأمین اعتبار تا آخر امسال مراحل استخدام و جذب این نیروها انجام شود.

معاون حقوقی و پارلمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در برنامه هفتم توسعه با همراهی نمایندگان مجلس قرار شد تا قانون تبدیل وضعیت ایثارگران استمرار پیدا کند تا شاهد کاهش دغدغه جامعه ایثارگران از بابت اشتغال و شرایط استخدامی مناسب باشیم.

بزرگی به برگزاری شایسته همایش حقوق شهروندی و تکریم ایثارگران اشاره کرد و افزود: جامعه ایثارگران از بسیاری از حقوق مسلم خود بی‌بهره بودند ولی در سال‌های اخیر سعی شده تا پیگیری‌ها برای احیا و ترمیم بخش عظیمی از نارسایی‌ها در این بخش انجام شود.

وی از اخذ مجوز قانونی برای واردات تجهیزات بهداشتی و پزشکی برای ارائه خدمات به جامعه ایثارگران خبر داد و خاطرنشان کرد: در برنامه هفتم توسعه در این زمینه نمایندگان مجلس مصوبه‌ای مناسب دارند که امیدواریم در سریع‌ترین زمان این مصوبه عملیاتی شده و امکان تجهیز و ارائه سرویس‌دهی مناسب برای ایثارگران فراهم آید.

بزرگی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: جامعه ایثارگران بیش از ۴۰ سال است که با صبر و استقامت سعی دارند تا در احیای ارزش‌های دینی و اعتقادی در صحنه‌ها حاضر بوده و زمینه جلب رضای الهی را مد نظر قرار دهند.

وی بیان کرد: ارائه خدمات به جامعه ایثارگران در ابعاد بهداشتی، درمانی، حقوقی و روانشناختی مورد توجه است و در استان‌ها نیز برنامه‌ریزی‌ها در این بخش به شکل منسجم انجام می‌شود.

بزرگی به دیدار از سه جانباز ۷۰ درصد در اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: با حضور در منزل جانباز خلبان موسوی، گل‌علی ولایتی و مجید میرزامحمدی که جانبازان بالای ۷۰ درصد هستند، سعی کردیم از مقام آنها تکریم و تجلیلی شایسته داشته باشیم.

معاون حقوقی و پارلمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تلاش ما بر این است تا جامعه ایثارگران با عزت و عظمت همچنان در دفاع از انقلاب حاضر شده و زمینه اعتلای نظام اسلامی را فراهم کنند.

منبع:ایرانجیب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.