اطلاعیه بنیاد شهید درباره واردات خودرو برای جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر

0

دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص واردات خودرو برای جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر اطلاعیه ای صادر کرد.


دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص واردات خودرو برای جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر اطلاعیه شماره یک را صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح ذیر است:

«با توجه به برگزاری سلسله جلسات در خصوص نحوه اجرای فرآیند واردات خودرو برای جانبازان معزز ۵۰ درصد و بالاتر با هماهنگی وزارت صمت، تصمیمات ذیل اتخاذ شد:

۱ـ به منظور انجام ثبت‌نام اولیه و انتخاب خودروهای وارداتی قابل عرضه توسط شرکت‌های واردکننده خودرو، سامانه ثبت نام برای جانبازان مشمول از تاریخ ۴ بهمن‌ماه در دسترس خواهد بود.

۲ـ در مرحله اول برای جانبازان مشمول از طریق ارسال پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود.

۳ـ ثبت‌نام جانبازان در ۳ سطح جانبازی شامل جانبازان ۷۰ درصد ویژه با سقف ارزش‌ خودروی وارداتی تا ۳۵ هزار یورو و سایر جانبازان ۷۰ درصد با سقف ارزش ۳۰ هزار یورو و جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد با سقف ارزش ۲۵ هزار یورو به ترتیب از تاریخ چهارم تا پنجم برای سطح یک و از تاریخ ششم تا هفتم برای سطح دو و از تاریخ هشتم تا دهم بهمن‌ماه برای مشمولین سطح سه انجام می‌شود.

۴ـ ویرایش ثبت نام و انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه به مدت ۳ روز برای جانبازان مشمول فعال خواهد شد.

۵ـ بدیهی است انجام ثبت نام اولیه و انتخاب خودرو در سامانه به منزله واردات قطعی نبوده و مراحل بعدی از طریق مراجع ذی صلاح اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۶ـ آدرس سایت جهت انجام مرحله مقدماتی ثبت‌نام به شرح ذیل اعلام می‌شود.

Janbazan.saleauto.ir

۷ـ جانبازان الزاماً در زمان بندی تعیین شده مجاز به ثبت نام در سامانه هستند.

شایان ذکر است درصورتیکه جانبازی بعد از تاریخ ۰۲/ ۱۰/ ۱۳۹۱ (لازم الاجرا شدن قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران) به هر نحوی از تسهیلات موضوع ماده ۴۵ ( خودرو داخلی و یا خارجی) بهرمند شده باشد، مشمول واردات خودرو نخواهد بود.

همچنین چنانچه در طی فرآیند ثبت نام و انتخاب خودرو مشخص شود جانباز مشمول از تسهیلات ماده ۴۵ استفاده کرده باشد، از لیست معرفی شده حذف خواهد شد.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.