شرایط ثبت نام طرح فروش اقساطی کشنده KX520 (آذر1402)

0

شرکت سایپا دیزل طبق بخشنامه ای از فروش اقساطی کا ایکس ۵۲۰ خبر داد. قیمت نهایی خودرو KX 520، ۵.۴۰۰ میلیارد تومان ذکر شده است. شما می توانید به سه روش خرید اقساطی کشنده کا ایکس ۵۲۰ را انجام دهید.

 اخبار سایپا دیزل  شرکت سایپا دیزل  فروش اقساطی سایپا دیزل  فروش تسهیلاتی سایپا دیزل  مدیرعامل سایپا دیزل  محصولات سایپا دیزل  کامیون دانگ فنگ KR285  قیمت کشنده آرتا  مشخصات کشنده آرتا

روش اول خرید اقساطی کشنده KX 520 با تسهیلات 2 میلیارد

در این روش ۲ میلیارد تومان تسهیلات تعلق می گیرد که باید ۲ ضامن داشته باشید. پرداخت اقساط به صورت متغیر از یک سال تا ۵ سال می باشد. برای مثال در صورتی که می خواهید اقساط تان را به صورت ۵ سال انتخاب کنید باید ۲۰ چک سه ماه هر چک به مبلغ ۱۸۸.۲۹۳.۵۰۰ تومان را تحویل دهید.

روش دوم خرید اقساطی کشنده KX 520 با تسهیلات 1.8 میلیارد

در این روش ۱.۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تعلق می گیرد. اقساط را شما می توانید از یک سال تا ۵ سال پرداخت کنید برای اقساط ۵ ساله شما باید ۲۰ چک ۳ ماهه هر چک به مبلغ ۱۷۰.۱۴۲.۲۰۰ تومان را پرداخت نمایید.

روش سوم خرید اقساطی کشنده KX 520 با تسهیلات 1.5 میلیارد

در این روش به شما مشتریان و خریداران ۱.۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تعلق می گیرد. اقساط نیز در این روش از یک سال تا ۵ سال است. در صورتی که ۵ سال را انتخاب کرده اید. باید ۲۰ چک ۳ ماهه هر چک به مبلغ ۱۴۲.۹۱۵.۳۰۰ تومان را باید پرداخت نمایید.

شرایط عمومی

*سن متقاضی می باید حداقل ۲۳ سال تمام باشد.

*در صورتیکه متقاضی فاقد ضامن باشد می تواند با ارائه تضمین ملکی نسبت به دریافت تسهیلات اقدام نماید.

* ارائه چک ضمانت توسط متقاضی و هر یک از ضامنین معادل ۱۳۰% اصل و فرع تسهیلات به همراه ۳۰ تراکنش آخر حساب مهمور به مهر بانک

*اگر چک ندارید می توانید از چک شخص ثالث استفاده کنید.

*متقاضی خرید خودرو باید پشت چک را امضاء کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.