معرفی کشنده KX480 محصول جدید سایپا دیزل + عکس و مشخصات

0

معرفی شرکت سایپا دیزل؛ تولید کننده کشنده Kx480

در این مقاله کشنده Kx480  سایپا دیزل را بررسی می‌کنیم. شرکت سایپا دیزل که به عنوان وارد کننده و تولید کننده ماشین آلات سنگین مختلف مثل کامیون‌ها و کشنده‌ها فعالیت دارد حجم بالایی از معاملات مربوط به خودروهای سنگین را به خود اختصاص داده است. این شرکت بزرگ توانسته فعالیت خود را علاوه بر داخل کشور در سطح کشورهای خاورمیانه نیز توسعه دهد. در واقع صادرات خودرو به کشورهای مختلف باعث می‌شود تا سود خوبی عاید عرصه خودروسازی داخل کشور شود‌. از این جهت فعالیت سایپا دیزل به رشد اقتصادی کشور نیز کمک می‌کند. خودروهای سنگین و نیمه سنگین از محصولات اصلی این شرکت هستند. در میان محصولات مختلف سایپا دیزل برخی از آن‌ها مثل کشنده Kx480  توجه خیل عظیمی از مخاطبان را به خود جلب کرده است.

معرفی محصول جدید سایپا دیزل ؛ کشنده KX480 + عکس و مشخصات

تاریخچه آغاز فعالیت شرکت خودروسازی سایپا دیزل به سال ۱۳۴۲ برمی‌گردد. در آن زمان این شرکت قراردادی با شرکت ماک تراکس منعقد کرد. سایپا دیزل در دوران ابتدایی فعالیت خود محصولات ماک و تریلرهای آن را مونتاژ می‌کرد. در سال ۱۳۶۳ سایپا دیزل تصمیم گرفت که قراردادی مبنی بر ساخت و تولید کامیون‌های ولوو را با شرکت ولوو تراکس منعقد کند. شرکت سایپا دیزل بیشتر به مونتاژ خودروسازی‌های اروپایی و آسیایی می‌پردازد. شرکت‌هایی مثل ولوو تراکس، رنو تراکس، دانگ فنگ، یوتانگ و فوتون را می‌توان به عنوان نمونه نام برد. شرکت خودروسازی سایپا دیزل خط مشی مشخصی دارد و همواره به دنبال افزایش رضایت ذینفعان و مشتریان خود است. ‌شرکت سایپا دیزل کارکنان خود را از طریق توسعه دانش و شایستگی‌های فردی آنان توانمندسازی می‌کند و به دنبال افزایش بهره‌وری از منابع انسانی خود است. سایپا دیزل با استفاده از فناوری روز به بهره برداری مناسب از زیرساخت‌ها می‌پردازد.

 قیمت کشنده ۴۸۰ KX
 مشخصات کشنده KX480
 اخبار سایپا دیزل
 محصولات سایپا دیزل
 نمایندگی سایپا دیزل
 مجله ماشین سنگین
 انواع کشنده
 بهترین کشنده در ایران
 دانگ فنگ KX480

مشخصات کشنده کاایکس سایپا دیزل

در این قسمت از مقاله در خصوص کشنده Kx480  مطالبی را بیان می‌کنیم‌. کشنده کاایکس دارای کلاچ از نوع سیستم تک صفحه‌ای و هیدرولیکی با کنترل بادی است. قطر صفحه کلاچ این کشنده محبوب نیز حدودا ۴۳۰ میلی‌متر است. گردش فرمان کشنده مذکور از حالت قفل به قفل ۵ دور و قطر غربیلک نیز ۴۵۰ میلی‌متر است. ظرفیت محور جلو کشنده  Kx480 ۷ تن و ظرفیت محور عقب ۱۳ تن است. نوع سیستم محور جلو فورج شده و دارای مقطع I  شکل است. سیستم محور عقب دارای یک محور محرک به همراه کاهنده تک مرحله‌ای و هم‌چنین قفل دیفرانسیل می‌باشد. سیستم تعلیق جلو فنر پارابولیک به همراه کمک فنر و میل موجگیر دارد. از طرف دیگر سیستم تعلیق عقب هم از سیستم بادی ۴ بالشتک به همراه میل موجگیر تشکیل شده است. ترمزهای جلو و عقب کشنده از نوع دیسکی هستند و دو مدار مستقل در جلو و عقب دارند که آن‌ها با هوای فشرده عمل می‌کنند.

سیستم ترمز کشنده Kx480 دارای تانک باد آلومینیومی، ترمز ریلی، ترمز پارکینگ، سیستم ضد قفل EBS  و… است. این سیستم ترمز کمپرسور باد دو سیلندر نیز دارد. اتاق کشنده KX480 هم طراحی جالب توجهی دارد که به آن می‌پردازیم. اتاق کشنده از نسل جدید دانگ فنگ مدل خوابدار و دارای دو تخت خواب، سقف بلند و کابین فولادی تمام جوشکاری شده با پوشش مخصوص ضد زنگ است‌. بالابر اتاق صندلی بادی قابل تنظیم راننده بر امکانات این کشنده افزوده است. سیستم تهویه مطبوع ، شیشه شور، برف پاک کن چند زمانه و… از دیگر اجزای اتاق کشنده هستند. در اتاق Kx480  سیستم تعلیق جلو و عقب بادی، بادگیرهای سقف و جانبی، قفل مرکزی و… تعبیه شده اند

تجهیزات ایمنی کشنده Kx480

کشنده کاایکس دارای یک سری از تجهیزات ایمنی و رفاهی است که شرکت آن‌ها را پیش بینی کرده است. تجهیزات ایمنی و رفاهی کشنده Kx480  شامل لوازم سنجش، تجهیزات استاندارد و مخزن اوره است. مخزن اوره دارای ۶۰ لیتر ظرفیت است. هم‌چنین جنس آن پلی اتیلن با چگالی بالا می‌باشد. کشنده سایپا دیزل بوق الکتریکی شهری و بادی، اتصالات برق و باد تریلر و… را به عنوان تجهیزات استاندارد داخل خودرو تعبیه کرده است. از دیگر تجهیزات استاندارد این کشنده کلید انتخاب مخزن سوخت، سیستم خودکار تنظیم سرعت، بخاری درجا و… است.

فیلتر آبگیر سوخت، کمربند، لاستیک زاپاس و کپسول آتش نشانی از اجزای مشترک کشنده Kx480   و محصولات دیگر می‌باشند. جک ۲۰ تن، چراغ قوه، مثلث خطر، ترمز و… را می‌توان در قسمت‌های مختلف کشنده مشاهده کرد. برخی از لوازم که به لوازم سنجش معروف هستند در دسته تجهیزات ایمنی و رفاهی قرار می‌گیرند. برای مثال سرعت سنج، آمپر آب، فشار سنج روغن، میزان سوخت، دور سنج، تاخوگراف و فشار باد مخازن سیستم در این دسته قرار می‌گیرند. از دیگر لوازم سنجش هم می‌توان به تمامی علائم هشدار دهنده و اطلاعات خاصی که به شکل الکتریکی در صفحه دیجیتال نمایش داده می‌شوند، اشاره نمود.

درباره سازمان

در این مقاله سعی داشتیم یکی از بهترین محصولات سایپا دیزل یعنی کشنده Kx480  را مورد بررسی قرار دهیم. سایپا دیزل را می‌توان یکی از برترین تولیدکننده‌های خودروهای تجاری در منطقه دانست. این شرکت سعی دارد تا با کیفیت ترین خودروهای تجاری باری و مسافری را مطابق با فناوری‌های روز دنیا تولید نماید. شرکت سایپا دیزل با تولیدات خود توانسته موجب توسعه و بهبود ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و… شود. شرکت سایپا دیزل دارای یک منشور اخلاقی ویژه است که به برخی از موارد آن در این قسمت اشاره می‌کنیم.

منشور اخلاقی سایپا دیزل

هدف از منشور اخلاقی سازمان نهادینه کردن ارزش‌های انسانی برای دستیابی به اهداف سازمان است. طبق این منشور شرکت باید در مقابل انتقادات و انتظارات قانونی مشتریان و ارباب رجوع پاسخگو باشد. سرعت، دقت و کیفیت به عنوان سه عنصر اساسی‌ در ارائه محصولات مختلف و خدمات شرکت تعریف شده‌اند. شرکت مکلف است که به تعهدات و تحویل محصول با کیفیت پایبند باشد. هم‌چنین در قبال حقوق مادی و معنوی کارکنان برخوردی عادلانه داشته باشد. بعلاوه ارزش کاری آنان را ارج نهد. کارکنان شرکت طبق منشور اخلاقی سازمان باید دارای امنیت شغلی باشند و به پیشرفت و ارتقاء علمی و کرامت انسانی آن‌ها توجه کافی شود.

کارکنان از حریم شخصی خاصی برخوردار هستند و در عین حال به شکل گروهی و فردی کارها را پیش می‌برند. در ساخت محصولات سایپا دیزل، تلاش کافی در راستای حفظ محیط زیست و کاستن از آلایندگی‌های زیست محیطی می‌شود. همواره تلاش بر این است تا سودآوری کارکنان افزایش پیدا کند و حقوق سهامداران نیز رعایت شود. هدف این است که روابطی مبتنی بر اعتماد متقابل شکل گیرد و تعامل برای همکاری بیشتر و جلب اعتماد ذینفعان انجام شود. ارتقاء روابط با سازمان‌های دولتی و غیر دولتی می‌تواند جایگاه شرکت را ارتقاء داده و بر اعتبار آن بیفزاید. همواره همیت و هماهنگی با شرکت سایپا و سایر شرکت‌های گروه حفظ می‌شود و مسئولیت‌های اجتماعی و انسان دوستانه مورد توجه قرار می‌گیرند. منشور اخلاقی سازمان و موارد مذکور در آن نشان دهنده مسئولیت پذیری عوامل مدیریتی و تلاش آن‌ها برای ساخت محصولات با کیفیت است.

کلام آخر

کشنده Kx480 به عنوان یکی از محصولات محبوب شرکت سایپا دیزل جایگاه خوبی در رقابت با هم رده‌های خود دارد. به همین جهت بسیاری از افرادی که در زمینه حمل و نقل و انتقال کالا مشغول به فعالیت هستند به دنبال تهیه این کشنده قوی هستند. قیمت مناسب این کشنده در مقایسه با سایر رقبا و امکان تهیه آسان و بدون دردسر آن خود مزیت بزرگی به شمار می‌رود. با خرید این کشنده قدرتمند نیازی نیست که نگران تهیه لوازم یدکی آن باشید. زیرا تمامی قطعات را می‌توانید از نمایندگی‌های معتبر در سراسر کشور تهیه نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.