معرفی بوگاتی شیرون Sur Mesure + عکس

0

محدودیت مشتریان در انتخاب یک بوگاتی سفارشی­‌سازی شده، بسیار دور از ذهن به نظر می‌­رسد، چراکه این خودروساز اهل فرانسه برای اجرای هرگونه خواسته مشتریان ثروتمند و البته مشکل‌پسند خود آمادگی کامل دارد. ارائه انبوهی از مدل‌های منحصربه‌فرد و تک­‌ساخت و همچنین تنوع ظاهری گسترده بوگاتی­‌های موجود، مهمترین شاهد برای این ادعاست.

قیمت بوگاتی شرکت بوگاتی مشخصات بوگاتی بوگاتی شیرون قیمت بوگاتی شیرون مشخصات بوگاتی شیرون معرفی خودرو مجله خودرو کارستان مجله ماشین مجله خودرو دنیای خودرو

این مدل سفارشی در ظاهر با رنگ‌های مشابه با مدل تایپ ۵۱ تزئین شده، خودرویی مسابقه‌ای که در گرندپری فرانسه در سال ۱۹۳۱ به پیروزی رسید.

اکنون بوگاتی قدم تازه­‌ای در این راه برداشته و نسخه Sur Mesure از محصول فعلی خود یعنی شیرون پیور اسپرت را معرفی کرده است. لقب این مدل مترادف با کلمه tailored و به معنای «طراحی شده» است که معمولا برای توصیف البسه یا هرگونه لوازم سفارشی به‌کار می­‌رود.

این مدل سفارشی براساس شیرون Pur Sport شکل گرفته است، اما در ظاهر با رنگ‌های مشابه با مدل تایپ ۵۱ تزئین شده، خودرویی مسابقه­‌ای که با هدایت لوئیس شیرون و اَچیل ورزی در گرندپری فرانسه در سال ۱۹۳۱ به پیروزی رسید.

عدد ۳۲ که روی درهای شیرون Sur Measure و با دست رنگ‌آمیزی شده نیز به همین خودرو اشاره دارد. موارد بسیار زیاد دیگری هم برای تزئین این مدل خاص پیشنهاد شده که دو رنگ متعلق به خودروهای مسابقه‌­ای دهه ۲۰ و ۳۰ میلادی را نیز شامل می­‌شود.

الگوی EB در پوشش داخلی درها، دوخت قرمز روکش‌ها به همراه نشان Grand Prix با همین رنگ، نشان ۳۲ روی پشت‌­سری صندلی­‌ها، روکش مشکی کنسول میانی از جنس آلومینیوم آنودایز شده با لایه محافظ و همچنین جزئیات نقره­‌ای که با دست رنگ‌آمیزی شده، مهمترین ویژگی­‌های کابین این سوپراسپرت سفارشی است.

بوگاتی از اعلام قیمت این مدل خاص خودداری نموده است، ولی می­‌توان اطمینان داشت که با رقم بسیار بیشتری نسبت به قیمت پایه شیرون پوراسپرت یعنی ۳.۷ میلیون دلار، روبرو باشیم. بوگاتی به مشتریان اطمینان داده که در فرآیند طراحی این خودرو در کنار مشتری بوده و نظرات و سلیقه آن‌ها را اعمال خواهد کرد.

لازم به ذکر است که تنها ۴۰ دستگاه تا پایان تیراژ درنظر گرفته شده برای مدل شیرون باقیمانده است، که تمامی آن‌ها نیز در دو نسخه پیو اسپرت یا سوپراسپرت تولید خواهند شد.

به عنوان نکته پایانی شاید خالی از لطف نباشد که به مصرف پیشرانه ۸ لیتری ۱۶ سیلندر این هیولا اشاره کنیم، که در عین تولید ۱۵۰۰ اسب­‌بخار قدرت، نزدیک به سی لیتر سوخت در صد کیلومتر مصرف می­‌کند.

منبع :باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.