تولید خودروی جدید چری تیگو۷ در ارگ جدید بم + قیمت و مشخصات فنی تیگو ۷

0

افتتاح خط تولید خودروی جدید چری تیگو۷ در ارگ جدید بم ،شرایط فروش تیگو ۷ ،مشخصات فنی تیگو ۷ ،تیگو ۷ مشخصات فنی ،تصاویر تیگو ۷ ،مشخصات فنی تیگو۷

افتتاح خط تولید خودروی جدید چری تیگو7 در ارگ جدید بم

روز چهارشنبه ۱۴ دهم تیرماه ، طی مراسمی با حضور مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو خط تولید خودروی تیگو۷ افتتاح شد.

در این مراسم مدیر کارخانه شرکت صنایع خودروسازی مدیران به اهمیت خودرو تیگو۷ به لحاظ جایگاه محصول و کیفیت آن اشاره نمود.

وی حاصل همکاری شرکت چری با مدیران خودرو را از سال ۲۰۰۹ به صورت جوینت ونچر تولید بیش از ۲۵۰۰۰۰ خودرو اعلام کرد که خود حاصل از اعتماد شایسته مشتریان می باشد.

سال جدید سالی مهم برای این شرکت در زمینه ارتقاء کیفی محصولات خواهد بود زیرا خط رنگ جدید مدرن و همچنین سالن جدید بدنه سازی در راستای ارتقاء کیفیت محصولات ساخته خواهد شد.

تیگو۷ هم اکنون آماده تولید انبوه گردیده است و از سوی دیگر کلیه قطعات یدکی آن نیز مهیا گردیده و در انبار مرکزی شرکت مدیران خودرو موجود و آماده ارسال به نمایندگان می باشد که این موضوع نشان دهنده برنامه وسیع سازنده برای ورود به بخش بالاتر بازار می باشد.

بررسی کامل چری تیگو ۷ + قیمت

گران ترین محصول چری در راه ایران

طراحی ظاهری چری تیگو ۷

اتومبیل چری تیگو ۷ دارای طول ۴۵۰۵ میلی‌متر، عرض ۱۸۳۷ میلی‌متر و ارتفاع ۱۶۷۰ میلی‌متر می باشد. فاصله‌ی دو محور تیگو ۷ از هم ۲۶۷۰ میلی‌متر است.

چری تیگو ۷ در ظاهر بیرونی از طراحی مدرن و متفاوتی برخوردار است که آن هم طبق زبان طراحی جدید این شرکت شکل گرفت. در قسمت جلوی ماشین، چراغ‌های بومرنگ‌شکل و جلوپنجره‌ی ذوزنقه‌ای قرار گرفته‌اند که طراحی هماهنگی با چراغ‌ها دارد. یک زه کرومی نیز از میان جلوپنجره رد شده و به زیر چراغ‌ها کشیده شده است. در مجموع در قسمت جلویی تیگو ۷ اثری از کپی‌برداری مشاهده‌‌ نمی‌شود اما در قسمت عقب آن، تاثیرپذیری از نسل جدید کیا اسپورتیج کاملا مشهود است.

طراحی کابین چری تیگو ۷

http://car3.upload.ir/News/029/2935-Tiggo7-coming-price-between-130-140-million/4.jpg

طراحان چری تیگو ۷ تصمیم گرفته اند که در طراحی کابین این خودرو از هر گونه شلوغ کاری و استفاده بی مورد از ادوات فیزیکی دوری نمایند. از همین رو با ورود به کابین تیگو ۷، سادگی بیش از حد که تا حدی هم آزار دهنده است مواجه خواهیم شد. صفحه نمایش بزرگ بکار رفته در مرکز داشبورد و فرمان خوش فرم وهمچنین استفاده از پشت آمپر دیجیتالی از نقاط قوت کابین تیگو ۷ محسوب می شوند.

همچنین چری در تریم های بالای تیگو ۷ از دو رنگ در روکش صندلیها ،روکش درب ها و حتی داشبورد استفاده کرده که تا حدودی باعث شده از سادگی بیش از حد خارج گردد.

مشخصات فنی چری تیگو ۷

http://carbalad.com/fileman/Uploads/Images/Tiggo7/chery_tiggo_7_carbalad_10.jpg

تیگو ۷ در بازار چین دو پیشرانه ۴ سیلندر دارد که مشخصاتشان را در جدول زیر مشاهده می‌کنید. باتوجه به ضعیف‌تر بودن نسخه ۲.۰ لیتری، احتمال زیادی وجود دارد که مدیران خودرو، تیگو ۷ را با پیشرانه توربو راهی بازار کند ولی هنوز چیزی قطعی نیست.

 

پیشرانه ۱.۵L-Turbo ۱.۵L-Turbo ۲.۰L
گیربکس ۶ سرعته دستی ۶ سرعته دوکلاچه ۷ سرعته CVT
قدرت ۱۰۵hp ۱۴۵hp ۱۲۰hp
گشتاور ۲۰۵nm ۲۱۰nm ۱۸۰nm
وزن ۱,۳۹۰kg ۱,۴۴۰kg ۱,۴۳۲kg
سرعت ۱۸۵km/h ۱۸۵km/h ۱۷۰km/h
مصرف ترکیبی ۶.۳L-6.7L ۶.۷L

امکانات چری تیگو ۷

http://gadgetnews.ir/wp-content/uploads/2016/12/197.jpg

چری تیگو ۷ مانند تیگو ۵، کراس اوور نسبتا کاملی بوده و از تجهیزات و امکانات خوبی برخوردار است. از جمله تجهیزات چری تیگو ۷می‌توان به رینگ‌های آلیاژی، چراغ‌های اتوماتیک، آینه‌های برقی، سانروف پانوراما، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، حالات رانندگی مختلف، سیستم صوتی با پورت USB و ۶ بلندگو، صفحه نمایش ۹ اینچ لمسی با GPS و بلوتوث، کامپیوتر سفری ۴.۸ اینچی، دی‌وی‌دی پلیر، ایربگ‌های جلو و جانبی، دوربین دید ۳۶۰ درجه و تهویه اتوماتیک دو منطقه‌ای اشاره کرد.

قیمت چری تیگو ۷

هم‌اکنون در بازار چین، ارزان‌ترین نسخه تیگو ۷ (توربو با گیربکس دستی) حدود ۹۸ هزار یوآن یا معادل تقریبی ۶۰ میلیون تومان قیمت دارد درحالیکه گران‌ترین مدلش (توربو با گیربکس دوکلاچه) حدود ۱۵۴ هزار یوآن یا معادل تقریبی ۹۲ میلیون تومان می‌ارزد. البته باتوجه به محدوده قیمتی تیگو ۵ جدید، مدیران خودرو برای فول‌ترین نسخه آن حتما قیمتی فراتر از ۱۰۰ میلیون تومان درنظر می‌گیرد. قرار است تیگو ۷ اواخر بهمن‌ماه امسال در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شود. در روزهای آینده منتظر خبرهای تکمیلی کاربلد باشید.

تیگو ۷ در کل امتیاز خوبی از گرفت اما قیمت بالای این خودرو سدی محکم در برابر خریداران احتمال خواهد بود چرا که در این رنج قیمت گزینه های بسیاری نظیر رنو داستر ،رنو کپچر ،تیوولی وجود خواهد داشت که شرایط به مراتب بهتر از تیگو ۷ را دارند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.