فیس لیفت جدید رنو کلیو (clio rs)+تصاویر و مشخصات

0

رنو «کلیو» فیس لیفت شد +تصاویر و مشخصات/ گروه خودروسازی رنو فرانسه از فیس لیفت ساب کامپکت خود رونمایی کرد.

رنو کلیو، خودروی کوچک ساب کامپک این خودروساز فرانسوی است که آخرین نسل از آن در سال ۲۰۱۲ میلادی معرفی و در سال ۲۰۱۳ میلادی هم به بازار عرضه شد، ولی حالا برای ایجاد محرکی تازه برای فروش بهتر این برند در بازار، نسخه‌ای فیس لیفت از آن آماده و معرفی شده است.
تفاوت‌های ایجاد شده در چهره رنو کیلو نسبت به نسخه ۲۰۱۳ تقریبا زیاد است، ولی در ریزه کاری‌ها و اصلاح فاکتورهای طراحی سطحی، بدین صورت که حالا در نسخه فیس لیفت شاهد قابی جدید برای چراغ‌ها که با تکنولوژی LED توسعه پیدا کرده است، جلوپنجره‌ای مشبک جدید، مه شکن‌های کوچک‌تر شده ولی با قاب اطراف بزرگ‌تر، چراغ‌های جدید در عقب و همچنین طراحی سپری حجیم‌تر هستیم.

در داخل کابین هم رنو یک غربیلک فرمان جدید، روکش‌های چرمی ناپا و روکش چرمی کم رنگ ناپا را بر روی اهرم تعویض دنده در نظر گرفته و همچنین به اصلاح پنل‌های درب‌ها و اصلاح بخشی از داشبورد پرداخته است. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند یک سیستم سرگرمی جدید و یک سیستم صوتی قدرتمند Bose را در صورت نیاز برای خودروی خود سفارش دهند.

در زیر کاپوت فیس لیفت رنو کلیو همچنان همان پیشرانه ۱۲۰ اسب بخاری بنزینی TCE با جعبه دنده شش سرعته دستی وجود دارد، ولی در کنار این پیشرانه، موتوری دیزلی ۱٫۵ لیتری هم در نظر گرفته شده که از خانواده موتورهای DCI بوده و می‌تواند قدرتی ۱۱۰ اسب بخاری تولید کند. برای ارسال نیروی این موتور هم از گیربکس شش سرعته دستی کمک گرفته‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.