حضور دائم مارشال تایرز در کشورهای حوزه خلیج فارس

0
۳

حضور دائم مارشال تایرز در کشورهای حوزه خلیج فارس

مارشال تایرز حضور خود را در کشورهای حوزه خلیج فارس تثبیت کرد

مارشال تایرز با حضور قدرتمند در اتومکانیکای دوبی حرکتی قابل توجه در جهت فعالیت گسترده در کشورهای حوزه خلیج فارس را آغاز کرده است.

مارشال تایرز که متعلق به شرکت کومهو تایر کره است و سابقاً با نام سام یانگ شناخته می شد از اواخر دهه ۱۹۷۰ با فروشنده رسمی خود، شرکت تجاری وارگا، در منطقه حاضر است. وارگا اخیراً نقش کلیدی ای در راه اندازی وب سایت خاورمیانه مارشال تایرز داشت.
مارشال با حضور در اتومکانیکای دوبی که از ۲ تا ۴ ژوئن در مرکز نمایشگاه های بین المللی این شهر برگزار شد به طرز قابل ملاحظه ای حضور خود را در کشورهای حوزه خلیج فارس تثبیت کرد.
اتومکانیکای دوبی یکی از بزرگترین نمایشگاه های مرتبط با صنعت خودرو در تقویم نمایشگاهی حوزه خلیج فارس است که طیف وسیعی از شرکت کنندگان را به خود جذب می کند. تولید و پخش کنندگان مطرح منطقه برای ثبت جایگاه خود در سطح منطقه ای و جهانی در این نمایشگاه حاضر می شوند.


شرکت تجاری وارگا، به عنوان نماینده رسمی مارشال در امارات متحده عربی، در اتومکانیکا حاضر بود.
علیرضا معارف، مدیرعامل شرکت تجاری وارگا، در خصوص حضور مارشال در اتومکانیکای دوبی گفت: حضور مارشال در اتومکانیکای دوبی امتداد همکاری بلند مدت این شرکت با وارگا بود. غرفه ما به طور مؤثری تحت تأثیر برند مارشال و تبلیغ ” کارایی نامحدود” آن واقع شده بود. حضور چشمگیر بینندگان در غرفه ما نشان از شناخت خوب بازدیدکنندگان از این برند در منطقه دارد.
در این نمایشگاه مارشال توانست با نمایش تایرهای جدیدش بازدیدکنندگان را تحت تأثیر قرار دهد و بسیاری از متخصصان منطقه ای و جهانی را برای قراردادهای جدید به غرفه وارگا بکشاند. حضور گسترده بازدیدکنندگان و جمع آوری دیدگاه های آنها منبع ارزشمندی برای گسترش خط تولید تایرهای جدید خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.