خودروی کاروانی عظیم الجثه مجلل فورد +تصاویر

0

یکی از مناسب ترین وسایل نقلیه جهت سفرهای طولانی و خانوادگی، کاروان هایی است که بعضا امکانات کامل یک خانه را دارند.

شاید داشتن یک خودرو کاروان جزو آرزوهای بسیاری از علاقه مندان حرفه ای سفر باشد تا به خیالی آسوده و رفاه کامل به جهانگردی و دیدن مناظر ناب بپردازند. از این رو شاهد تولید خودروهای کاروانی از سوی برخی شرکت ها برای رفع این نیاز بوده ایم و حال بر خلاف گذشته که کاروان ها به صورت جداگانه به یک خودرو متصل می شدند، کاروان ها خود از قبل به صورت جزئی از خودرو، طراحی و ساخته می شوند تا این وسایل نقلیه از کرموزوم های سفر در دی ان ای خود بهره مند باشند.

به تازگی شرکت Earthroamer و  فورد اقدام به ساخت مدلی کاروانی به نام F-750 کرده اند که شگفتی همه علاقه مندان به سفر را بر انگیخته است. این خودروی کاروانی عظیم الجثه در واقع اتاقکی است که با اندکی تغییرات بدنه بر روی کشنده قدرتمند شرکت فورد نصب شده است.

 کامیون مسافرتی  محصولات فورد  خودروهای کاروان  مسافرت با وانت پیکاپ  ایده های خلاقانه  ایده های پولساز  انواع کامیون

از مهم ترین ویژگی های بارز این کاروان، که سازه شرکت کاروان سازی Earthroamer است، سایز مناسب و برخورداری از تمامی امکانات لازم برای سفر در حد یک خانه ثابت است که البته فراهم آمدن این همه امکانات در داخل چنین کاروان قدرتمندی، سبب شده که قیمتی گزاف بر روی این خانه متحرک فورد گذاشته شود. این شرکت پیش از این نیز یکی دیگر از مدل های فورد تحت عنوان F-550 را به کاروان بدل کرده بود که وجه تمایز آن با غول کنونی ساخته شد، جثه و امکانات آن است.

کاروانی که قیمتی چند برابر خانه دارد +تصاویر

پیشرانه این کاروان ۶.۷ لیتری ۸ سیلندر است که قدرت ۳۳۰ اسب بخار و گشتاوری ۹۸۰ نیوتون متر را در دسترس کاروان می گذارد. همچنین این کاروان به صورت چهار چرخ همزمان محرک (۴*۴) بوده که انتقال قدرت در آن از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک صورت می پذیرد.

شرکت  Earthroamer همچنین تایرهای ۴۶ اینچی Michelin XZL را برای این کاروان در نظر گرفته است. از دیگر آپشن های کاربردی این کاروان قرار گرفتن یک وینچ ۱۵.۵ تنی در جلوی خودرو برای رها سازی از شرایط سخت احتمالی است.

کاروانی که قیمتی چند برابر خانه دارد +تصاویر

از دیگر ویژگی های این کاروان می توان به ظرفیت بالای ۴۳۵ لیتری سوخت برای مسافرت های طولانی، ظرفیت محفظه ذخیره آب ۹۴۶ لیتری، پنل های خورشیدی ۲۱۰۰ واتی جهت تامین برق اشاره کرد. شرکت سازنده در حال حاضر تنها ۳ دستگاه از این کاروان را  به تولید می رساند که قیمت هر یک از آنها ۱.۵ میلیون دلار اعلام شده است؛ قیمتی که چند برابر قیمت یک خانه ثابت در داخل کلانشهرها است.

کاروانی که قیمتی چند برابر خانه دارد +تصاویر
کاروانی که قیمتی چند برابر خانه دارد +تصاویر
کاروانی که قیمتی چند برابر خانه دارد +تصاویر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.