ترافیک سنگین در محور رودبار به منجیل/ جاده چالوس به سمت کرج فردا یکطرفه می‌شود

0

سردار حمیدی خبر داد:

رئیس پلیس راه کشور گفت: ترافیک در محور رودبار به منجیل سنگین است.

سردار حمیدی رئیس پلیس راه کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهر گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت ترافیکی جاده های کشور اظهار کرد:در حال حاضر شرایط ترافیکی در جاده های کشور نسبت به دو روز گذشته وضعیت بهتری دارد.

اخبار ترافیک تهران ترافیک جاده چالوس اخبار راهنمایی و رانندگی اخبار جاده چالوس وضعیت آزاد راه قزوین زنجان وضعیت راه های کشور وضیعت ترافیک در جاده ها وضعیت آزاد راه تهران کرج

وی افزود: در روز گذشته ترافیک در جاده ها کشور سنگین بود و نسبت به سال های گذشته تفاوت زیادی داشت.

رئیس پلیس راه کشور ادامه داد: در حال حاضر ترافیک در طول مسیر شمال به جنوب محورهای کرج-چالوس و هراز -نیمه سنگین و در طول مسیر جنوب به شمال محورهای کرج-چالوس و هراز  پرحجم و روان است.

سردار حمیدی گفت: همچنین ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور منجیل-رودبارپرحجم، باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل حصارک تا پل فردیس) دارای ترافیک سنگین و ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (محدوده پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) نیمه سنگین است.

وی در رابطه با علت ترافیک سنگین در محور رودبار به منجیل در دو روز گذشته گفت: محور های شمالی کشور در ایام تعطیلات دارای ترافیکی سنگینی هستند و به دلیل اینکه برخی مسیر ها مشکلات زیرساختی دارند، ترافیک در این مسیر ها سنگین می شود.

رئیس پلیس راه کشور بیان کرد: کندی حرکت در آزادراه قزوین به سمت رشت محدوده رودبار به منجیل به این دلیل است که در این محدوده آزادراه وارد حوزه درون شهری می شود و ترافیک شهر و جاده با هم تداخل ایجاد می کند و باعث ایجاد ترافیک سنگین می شود.

سردار حمیدی ادامه داد: در حال حاضر در مسیر رودبار به منجیل ایست حرکت داریم که شرایط مناسبی برای حرکت نیست.

وی گفت: به دلیل حجم سفرها، فردا جاده چالوس از مرزن آباد به سمت تهران کرج  و جاده هراز از آب اسک به رودهن یک طرفه می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.