عرضه نسل بعدی تویوتا لندکروزر در سال ۲۰۲۰ +عکس

0
 نسل هشتم تویوتا لندکروزر که در سال ۲۰۰۷ معرفی شد دو بار فیس لیفت شده و احتمالا اواخر دهه جاری تولید آن متوقف خواهد شد.
 اکنون رسانه های ژاپنی گزارش کرده اند که مدل نسل نهم این خودرو در تابستان ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. این شاسی بلند بزرگ همچون لند کروزر کنونی از شاسی های ladder-frame بهره خواهد برد که البته طراحی جدیدی دارند. گمان می رود این خودرو دارای طول ۴۹۵۰ میلی متر، عرض ۱۹۸۰ میلی متر، ارتفاع ۱۹۲۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۸۵۰ میلی متر باشد.

 معرفی خودرو شاسی بلند  مجله ماشین  نسل جدید خودروهای 2020  محصولات جدید تویوتا  فیس لیفت جدید لندکروز  قیمت تویوتا لندکروزر  مشخصات تویوتا لندکروز

قوانین آلایندگی سخت گیرانه تر، کوچک تر شدن شاسی بلندهای بنزینی و استفاده از برقی سازی را ضروری کرده و نسل بعدی لند کروزر نیز از این قاعده مستثنی نیست. گفته می شود نسل بعدی تویوتا لند کروزر فاقد گزینه موتور V8 خواهد بود. لازم به ذکر است که مدل کنونی این خودرو با چندین گزینه موتور V8 عرضه می شود.

تویوتا موتور می تواند نسل بعدی لند کروزر را با موتورهای V6 توربوشارژ بنزینی و V6 بنزینی- برقی (هیبریدی) عرضه کند. لکسوس نیز در اقدامی مشابه، موتورهای V8 را از خط تولید نسل پنجم LS حذف کرده و تنها موتورهای V6 را برای آن ها ارائه می دهد.

نسل بعدی تویوتا لند کروزر می تواند از موتور V35A-FTS 3.5 لیتری تواین توربو V6 بنزینی بهره ببرد. این موتور در لکسوس LS جدید قدرت ۴۲۲ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متر تولید کرده و با گیربکس اتوماتیک ۱۰ سرعته همراه می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.