گزارش هفتگی بورس خودرویی ها منتشر شد +جدول آمار

0
افت جزئی شاخص خودرویی ها در این هفته

این هفته خودرویی ها افت قیمتی و معاملات نزولی داشتند که متاثر از جو کل بورس بود، با این حال نهایتا شاخص گروه تنها با افت ۲۹ واحدی مواجه گردید.
در اولین روز کاری هفته عمده نمادهای گروه خودرو صف فروش با افتهای منفی کامل بودند به این ترتیب خساپا ۱,۰۶۱ ریالی و خودرو ۲,۵۵۶ ریالی شدند. خزامیا نیز دوباره به زیر قیمت اسمی نزول کرد و ۹۲۷ ریالی شد. شایعاتی مبنی بر افزایش مجدد نرخ سود بانکی افت شدید بازار طی این روز را در پی داشت.یکشنبه  هم جو گروه منفی بود و شاخص خودروییها به مدار ۱۸ هزار و ۴۶۰ واحد رسید. سومین روز معاملاتی عمده نمادهای گروه پرتقاضا بودند، خساپا با رشد ۵ درصدی و صف خرید ۳۵ میلیونی ۱,۰۷۹ ریالی شد. خودرو هم بازگشایی شد و نهایتا با رشد بیش از ۸ درصدی به ۲,۷۷۰ ریال رسید. خزامیا نیز صف خرید تشکیل داد و ۹۴۵ ریالی شد.

در آخرین روز کاری هفته نمادهای گروه خودرو در شروع معاملات با اعلام تحریم های جدید آمریکا، صف فروش و پر عرضه بودند هرچند به تدریج گروه متعادل تر شد و حتی خساپا به صف خرید رسید، با این وجود در نهایت این لیدر خودرویی صف خود را عرضه کرد و در قیمت ۱,۱۸۸ ریال به استقبال هفته آتی رفت. خودرو در قیمت ۲,۷۰۷ ریال با افت ۴.۶۵ درصدی مواجه شد. مابقی نمادها نیز عمدتا افت قیمتی تجربه کردند.
عصر خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.