روش صحیح شستشوی انژکتور چگونه می باشد ؟

0

روش صحیح شستشوی سوزن انژکتور پراید ،پژو  ،محلول شستشوی انژکتو ،هزینه شستشوی انژکتور پراید

روش شستشوی انژکتور روی کار به این صورت هست که مواد شستشو دهنده را به داخل یک مخزن ریخته و با باد فشرده می کنند سپس خروجی مخزن را در ابتدای دریچه گارقرار می دهند،ماشین را روشن کرده و با این مواد ریل و سوزن به اصطلاح شسته می شود . این عمل اکثرا در نمایندگی های مجاز انجام می شود . در ظاهر انجام این کار باعث تمیز شدن منیفولد می شود .

آموزش مکانیک خودرو آموزش شستشوی سوزن انژکتور معایب شستشوی انژکتور روکار هزینه شستشوی انژکتور پراید محلول شستشوی انژکتور کیپ شدن کاتالیزور روش شستشوی انژکتور پراید روش صحیح شستشوی سوزن انژکتور مواد شوینده انژکتور آموزش باز کردن سوزن انژکتور علائم خرابی سوزن انژکتور

در ابتدا باید گفته شود که شستشوی سوزن ها به چه دلیل باید انجام شود .

در قسمت ورودی سوزن انژکتور فیلتر قرار دارد که مانع ورود ذرات داخل بنزین ،به محفظه احتراق میگردد. این فیلترها بعد از گذشت یک دوره زمانی و بنزین های کثیف ایران، جرم می گیرد و فشار بنزین ورودی به داخل سوزن کاهش پیدا می کند.به همین جهت نیاز هست این گرفتگی ها پاک شود. هیچ جای دیگری از سوزن نیاز به شستشو ندارد مانن نازل های انتهای سوزن زیرا فشار بنزین انتهای سوزن بقدری است که هیچ چیز سد خروج بنزین نخواهد شد .برای تمیز کردن فیلتر سوزن هیچ راهی نیست جز اینکه سوزن را از داخل  ریل سوخت دربیارید تا پشت سوزن آزاد بشود  که بتوان ذرات کثیف را از داخل سوزن خارج کرد .پس نتیجه  می گیریم که شستشوی روکار به هیچ وجه با عث تمیزی سوزن انژکتور نمی شود

آموزش مکانیک خودرو آموزش شستشوی سوزن انژکتور معایب شستشوی انژکتور روکار هزینه شستشوی انژکتور پراید محلول شستشوی انژکتور کیپ شدن کاتالیزور روش شستشوی انژکتور پراید روش صحیح شستشوی سوزن انژکتور مواد شوینده انژکتور آموزش باز کردن سوزن انژکتور علائم خرابی سوزن انژکتور

نکته دیگر این که در شستشوی روکار موتور با سوزاندن مواد انژکتور شور به گردش در میاد و پمپ بنزین را به وسیله درآوردن رله یا فیوز غیرفعال می کنند ،مدتی که حدود نیم ساعت است و موتور با مواد شسنشو کار می کند چه اتفاقی می افتد ؟درجه اختراق این مواد بسیار پایین تر از بنزین هست و تقریبا نصف حجم این مواد به صورت نسوخته و گاز از موتور خارج می شود که این بخارسفید را می بینید که از اگزوز خارج می شود این حجم از ترکیبات بعد از خروج از سرسیلندر وارد کاتالیست اگزوز می شود .این کاتالیست ها بسیار حساس و دارای مجراهای ریز هستند که این مواد نسوخته باعث آسیب زدن و کیپ کردن کاتالیست می شوند.

آموزش نکات فنی خودرو خدمات فنی خودرو دلایل ریپ زدن ماشین دلایل کاهش شتاب خودرو دلایل کاهش قدرت موتور عوامل کاهنده قدرت خودرو آموزش عیب یابی ماشین تعمیر و نگهداری ال 90 تعمیرات تخصصی پژو 405

چنانچه در دراز مدت قسمت رویی موتور که کویل ها و ریل سوخت و سوزن ها قرار دارند باز نشوند،اتفاقاتی که می لفتد این است که سوکت های برقی کاملا خشک و شکننده،اورینگ ها چوبی ،و آسیب پذر می شوند.

توصیه ما این است که روش شستشوی روکار برای سوزن ها استفاده نکنید و حتما به وسیله باز کردن ریل سوختاقدام به شستشوی سوزن ها نمایید.

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.