بررسی مشخصات فنی بنز آکسور ۱۸۴۳ BENZ AXOR 1843 + عکس

0

شرکت مرسدس بنز یک شرکت قدیمی هست که در سال ۱۹۲۵ تاسیس شد مرسدس نام دختر کارل بنز هست که ارم یا لوگوی ان یعنی ستاره سه پر نشانه این است که تسلط بر اسمان و زمین و دریا دارد.  قدرت موتور ۴۲۸ اسب بخار با گشتاور ۲۱۰۰ نیوتن در کنار ریتاردرهای پرقدرت و ترمزهای خوب و قوی . ترمزabs وضد لغزشasr وتا سال ۸۹ مونتاژ شد . اکسور خودرویی است که کم استهلاک قدرت بالای موتور و ترمز خوش دستی, فرمان و غربیلک خوش دست , کم خرج و راحت بودن تعمیر آن  و بهره مندی از شبکه گسترده خدمات و تعمیر . جعبه دندهآن ۱۶ سرعته تقه ای مدل ZF می باشد.
benz axor1843 بررسی کامیون بنز آکسور قیمت بنز آکسور 1843 مشخصات بنز آکسور 1843 معایب و مزایای بنز آکسور 1843 جدیدترین اکسور آکسور کمپرسی فروشی قیمت کشنده اکسور 1843 مجله ماشین سنگین

موتور آکسور ۱۸۴۳ با مدل MB-OM906LA و با قدرت موتور HPAT 2300.279RPM و با حداکثر گشتاور موتور ۲۱۰۰N/M که دارای ۶ عدد سیلندر خطی و با حجم موتور ۱۲ لیتری ( ۱۲۰۰۰ سی سی ) دارای استاندارد آلایندگی یورو ۳ می باشد.
از تکنولوژی موتور ۱۸۴۳  آکسور می توان به کنترل کننده های الکترونیکی موتور , ۲۴ سوپاپ به همراه توربو شارژ و اینتر کولر, سیستم انژکتوری ۶ نازلی تحت فشار بیش از ۱۸۰۰BAR , پیش گرمکن سوخت اشاره کرد.
گیربکس آن مدل دایملر کرایسلر G131-9/17.57-10 سنکرونیزه مجهز به سیستم تعویض دنده هیدرولیکی می باشد که با کلاچ مدل MF395 تک صفحه ای خشک با عمل کننده هیدرولیکی و پنوماتیکی عملکرد بهتری را ارائه میدهد.
از مشخصات سیستم ترمزآکسور ۱۸۴۳ ترمز دیسکی جلو و عقب – سیستم خشک کن گرمکن دار- ترمز دو مداره پنوماتیکی- تنظیم ترمز اتوماتیک مجهز به ABS و ترمز موتور میتوان اشاره کرد.

 مرسدس بنز آکسور
بار وارده به محور جلو ۳۸۹۰ کیلوگرم بر محور عقب بدون بار ۱۹۹۵ وزن کل بدون بار ۷۸۸۰ وزن مجموع ناخالص مجاز ۲۶۰۰۰ کیلو گرم می باشد.
از مشخصات سیستم تعلیق آن تعلیق جلو با فنرهای پارابولیک ۷.۵T با موج گیرو تعلیق عقب با فنرهای پارابولیک۹.۵*۲ تن با موج گیر می باشد.
مخزن سوخت آن از جسن آلومینیوم با ظرفیت ۴۰۰ لیتر می باشد که متاسفانه به دلیل کوچکی مخزن سوخت راننده بایستی تعداد دفعات بیشتری را برای سوخت گیری مراجعه نمایید.ولی کوچک بودن مخزن سوخت خود بر سبکی آن نقش مهم و مستقیم داشته که تمامی این عوامل همراه قدرت موتور ۴۳۰ که رنج مناسبی برای یک کشنده محسوب می شود و سبکب اتاق آن باعث معروفی آکسور به شتاب و استهلاک کم آن شده است.

اندازه رینک و تایر های آن به صورت زیر می باشد:
تایر : R 22.5-315.180                      رینگ: ۲۲.۵*۹.۰۰
تجهیزات و متعلقات:

قفل دیفرانسیل محور عقب- تثبیت کننده سرعت- سیستمهای هشدار دهنده دیجیتالی- شبکه محافظ برای چراغ های جلو- فیلتر اولیه جدا کننده آب از سوخت- فیلتر اولیه سوخت دهانه باک- زاپاس بند دائمی- جک ۱۲تنی- شلنگ باد ۱۰ متری- تاخوگراف دو راننده.

بررسی کامیون بنز آکسور قیمت بنز آکسور 1843 مشخصات بنز آکسور 1843 معایب و مزایای بنز آکسور 1843 جدیدترین اکسور آکسور کمپرسی فروشی قیمت کشنده اکسور 1843 benz axor1843مجله ماشین سنگین
مزایا:
بهره مندی از شبکه گسترده خدمات و تعمیر- کم خرج بودن- ترمز قوی- سادگی و استفاده کم از سنسور- شتاب ماشین- پیش گرمکن سوخت- پر قدرت بودن.
معایب:
نداشتن اینتاردر- گرم  کردن ( که توی همه ی ماشین های بنز هست) – باک با ظرفیت کم- نداشتن فلاپ و بادشکن.خشکی اتاق به دلیل عدم استفاده از فنرهای بادی در اتاق که باعث میشود که هنگامی که ماشین در حال حرکت می باشد کمک راننده در جا خواب آسایش کافی نداشته و با تکان های زیاد همراه باشد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.